وضعیت بازار طلا و سکه در آخرین پنج‌شنبه دی‌ماه

وضعیت بازار طلا و سکه در آخرین پنج‌شنبه دی‌ماه
پیش‌بینی میشود با عرضه سکه طلا از هفته آینده و عرضه طلا که از چهارشنبه 27 دی در مرکز مبادله آغاز شد، نرخ‌ها تعدیل شوند.
کد خبر : ۱۵۹۵۰۲

به گزارش ایبنا ، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر با نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۴ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۴ تومان کشف قیمت شد‌.

 

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۴ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۹ تومان فروخته شد.

 

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۶۰۶ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شد.

 

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته افزایشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار افزایش یافته است.

 


سکه‌های جدید که از هفته آینده در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه می‌شود

 

آخرین قیمت انواع سکه و طلا 

 

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با کاهش ۷۰ هزار تومانی به نرخ ۲۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۵ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

 

امروز حباب سکه امامی ۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۱۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون‌ تومان معامله شد.

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده است.

 

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)‌ به قیمت ۲۰۱۱ دلار معامله شده است.

 

منبع : فارس

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر