20 بهمن 1402 - 15:47
عضو هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت:

پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹ شرکت دانش‌بنیان نفتی

پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹ شرکت دانش‌بنیان نفتی
امسال ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹شرکت دانش‌بنیان درعرصه داخلی‌سازی، تجهیزات راهبردی وهوشمندسازی گاز با کارمزد پایین پرداخت شد.
کد خبر : ۱۶۰۲۶۱

به گزارش ایبنا، حسینعلی محمد حسینی مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران، گفت: دولت سیزدهم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و… پیشرو بوده و سعی کرده است تا کار‌های زمین مانده را تکمیل کند. یکی از بخش‌های حائز اهمیت در کشور، حوزه انرژی به‌ویژه حوزه نفت و گاز است که پیشران حوزه‌های اقتصادی کشور خوانده می‌شود.

وی افزود: با بررسی غرفه‌های نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت، به عیان می‌توان دید اقدام‌های مؤثری در حوزه دیپلماسی انرژی، شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی اقلام راهبردی صنعت نفت و گاز در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته و بخشی از این دستاورد‌ها را اکنون در این نمایشگاه شاهد هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران درباره پیشرفت‌ها در صنعت نفت و گاز بیان کرد: رویکرد صنعت گاز، رویکرد فنی - تخصصی با هدف خدمت‌رسانی حداکثری به کشور است.

محمدحسینی ادامه داد: گازی که امروز با سرمایه‌گذاری عظیم از سکو‌ها به پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال و مبادی مصرف منتقل می‌شود به برکت نظام جمهوری اسلامی و شعار محوری آن درباره گسترش عدالت اجتماعی است؛ از این رو باید آن را بهینه مصرف کنیم تا مردم در اقصی نقاط کشور از این نعمت بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: قیمت گاز در ایران نسبت به دیگر کشور‌های دنیا بسیار ناچیز است. بر همین اساس، مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید می‌کنند تا مردم از حجم خدمات ارائه شده و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده مطلع شوند.

برچسب ها: گاز تسهیلات توسعه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر