بیت کوین ۶۰۰۰۰ دلار را رد کرد

بیت کوین ۶۰۰۰۰ دلار را رد کرد
ارزش بیت کوین از آستانه ۶۰۰۰۰ دلار فراتر رفت.
کد خبر : ۱۶۰۸۶۰

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، بیت کوین به بالاترین سطوح ثبت شده تا کنون نزدیک می‌شود و از زمان تصویب نوع جدیدی از سرمایه‌گذاری مرتبط با این ارز دیجیتال، همچنان افزایش یافته است.


ارزش بیت کوین دیروز چهارشنبه از آستانه ۶۰ هزار دلار گذشت در حالی که به بالاترین سطح ثبت شده نزدیک شد.

اوایل بعدازظهر چهارشنبه در لندن، بیت کوین در حدود ۶۰,۳۰۱ دلار معامله می‌شد که آن را به بالاترین سطح ثبت شده در نوامبر با ۶۸,۹۹۱ دلار نزدیک کرد.


پیش‌بینی صدور مجوز یک محصول سرمایه‌گذاری جدید مرتبط با بیت کوین در ماه‌های اخیر به افزایش قیمت‌ها کمک کرد که در پایان سال ۲۰۲۲، پس از ورشکستگی بسیاری از شرکت‌های غول‌پیکر در بخش ارز‌های دیجیتال، به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

از آنجایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این ارز را در ۱۰ ژانویه تایید کرد که یک صندوق قابل معامله در مبادلات است و با بیت کوین مرتبط است، از نظر تئوری برای مخاطبان بیشتری امکان سرمایه گذاری در این ارز‌های دیجیتال بدون نیاز به نگهداری مستقیم آن‌ها وجود دارد.

بر اساس ارقام تخصصی «Coinshares» که اخیراً منتشر شده است، محصولات سرمایه گذاری مرتبط با دارایی‌های دیجیتال معامله شده در بورس اوراق بهادار حدود ۵.۷ میلیارد دلار از ابتدای سال جذب کرده اند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر