15 اسفند 1396 - 09:03

تشکیل کارگروه بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مجلس از تشکیل کارگروه بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت خبر داد.
کد خبر : ۸۳۰۹۶
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر با اشاره به نشست دیروز دوشنبه کمیسیون ویژه حمایت از  تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ اظهارداشت: این کمیسیون در خصوص بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت با حضور نمایندگان وزارتخانه های اقتصادی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، سازمان برنامه، دیوان محاسبات، سازمان بورس و اوراق، اتاق ایران، اتاق تعاون و مرکز پژوهش های مجلس تشکیل جلسه داد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: پس از استماع دیدگاه مسئولان، کلیات لایحه ساماندهی سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت. نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم گفت: همچنین مقرر شد برای بررسی جزییات این لایحه کارگروهی متشکل از سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس، وزارت اقتصاد، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش های مجلس و اتاق تعاون تشکیل و پس از بررسی جزییات لایحه را به صحن کمیسیون ارجاع دهند.


وی اظهارداشت: همچنین بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز های کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات های مستقیم در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.


این نمایند مجلس بیان داشت: بررسی این دستور با حضور نمایندگان وزارت صنعت، اقتصاد، تعاون نفت، نیرو، علوم و تحقیقات، دادگستری، سازمان برنامه و بودجه، معاونت علمی رئیس جمهور وانجمن های تخصصی انجام شد.


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ در مجلس به خانه ملت گفت: در این جلسه موضوع ارجاع کار و تامین کالا و خدمات مورد بررسی قرار گرفت و مقررشد مباحث و جزییات در کارگروه مربوطه بررسی و دوباره به کمیسیون ارجاع داده شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر