04 ارديبهشت 1397 - 13:17

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی ۲۴ ساعته شد

مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان این شرکت بیمه است.
کد خبر : ۸۵۰۱۸
بیمه رازی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه رازی، مرکز ارتباط  با مشتریان بیمه رازی با شماره ۰۲۱۸۱۹۴۲ جهت پاسخ‌گویی به مشتریان محترم همه روزه به صورت تمام وقت دایر است.


قابل ذکر است به منظور ارائه خدمات مناسب همکاران مستقر در این مرکز در تعطیلات رسمی نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.


برچسب ها: بیمه بیمه رازی
ارسال‌ نظر
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۱
پشتیبانی بیمه رازی افتضاحه چند ماهه که منتظر پرداخت بیمه هستم در سامانه سیناد هم زده منتظر پرداخت هر بار زنگ زدم پشتیبانی حرف جدیدی زدند یکبار گفتن حواله در بهمن صادر شده باید امده باشه چک کنید . یکبار گفتن نه زده نشده ولی تا آخر سال پرداخت میشه یکبار گفتن میزنیم پیگری فوری یکبار دیگه هم میگن که نه هیچ حواله ای زده نشده و باید از نمایندگی خودتون پیگری کنید . پیگری فور یهم که هیچ . این وضع پشتیبانی نیست.
mohamad
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
۰
سلام من روز گذشته به دکتر طرف قرارداد بیمه مراجعه کردم که بعد از کلی معطلی بدون دلیل قانع کننده از انجام کار من خودداری کرد آن هم با این که نوبت داشتم و با دندان درد مراجعه کرده بودم ..
فیلم و پخش زنده
بیشتر