سامانه ثبت شکایت برخط بیمه نوین راه‌اندازی شد

شرکت بیمه نوین به منظور ارتقای کیفیت خدمات خود، افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات و رضایتمندی مشتریان، سامانه ثبت شکایت برخط را در پایگاه اینترنتی خود راه‌اندازی کرد.
کد خبر : ۱۰۷۶۵۸
بیمه نوین

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، از این پس مشتریان بیمه نوین می‌توانند با درج اطلاعات خود در سامانه اینترنتی ثبت شکایت این شرکت، ضمن عدم نیاز به مراجعه حضوری، از رسیدگی به درخواست خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطمینان حاصل کنند.


برای ثبت شکایت در سامانه مذکور، درج اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شاکی، کد نمایندگی صادرکننده بیمه‌نامه، شعبه مورد شکایت، موضوع شکایت و شرح شکایت  مورد نیاز است و شاکی در مرحله نهایی با ثبت شکایت خود کد رهگیری دریافت خواهد کرد.


پس از آن نیز شاکی با مراجعه به‌همین سامانه با درج کدرهگیری و کدملی، شکایت خود را پیگیری و از نتیجه آن مطلع می‌شود. در این سامانه، همچنین امکان پیوست کردن مدارک پرونده شاکی ایجاد شده است.


بر اساس این گزارش، بیمه‌گذاران بیمه نوین می‌توانند در صورت ایجاد هر مشکلی در دریافت خدمات بیمه‌ای مورد نیاز خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com  به بخش سامانه ثبت شکایت وارد شده و درخواست خود را درج کنند.

برچسب ها: شکایت بیمه نوین
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر