21 دی 1395 - 13:49

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از گروه صنعتی و پژوهشی زر

مدیرعامل بانک کشاورزی، با حضور در گروه صنعتی و پژوهشی زر (زر ماکارون) با مدیران این واحد تولیدی دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : ۱۵۱۵۸
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از گروه صنعتی و پژوهشی زر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مرتضی شهید زاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، با حضور در گروه صنعتی و پژوهشی زر(زر ماکارون) با مدیران این واحد تولیدی دیدار و گفت و گو کرد.


در جریان این دیدار که روز یک شنبه 19 دی ماه برگزار شد، دکتر شهیدزاده از کارخانه های تولید آرد و ماکارونی، سیلو های ذخیره گندم، پالایشگاه غلات و اولین مرکز تولید فروکتوز مایع از غلات بازدید کرد.


 بر اساس این گزارش، دراین بازدید درباره راه های گسترش همکاری و تعاملات بین بانک کشاورزی وگروه صنعتی و پژوهشی زر به ویژه سرمایه گذاری در حوزه صنایع غذایی و ارائه خدمات بانکی نیز بحث و تبادل نظرشد.


این گزارش می افزاید، بانک کشارورزی به عنوان تنها بانک تخصصی بخش کشاورزی نقش عمده‌ای در تامین نیازهای اعتباری تولید‌کنندگان بخش کشاورزی از جمله صنایع غذایی و تبدیلی وابسته دارد و با ارائه تسهیلات و خدمات مالی به فعالان و تولید کنندگان این عرصه، تا کنون گام های موثری در تأمین امنیت غذایی کشور برداشته است.


شایان ذکر است روح الله خدارحمی عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران بانک کشاورزی در این بازدید دکتر شهیدزاده را همراهی می کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر