13 خرداد 1396 - 14:34
دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجموعه ای پویا و مردم نهاد است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از استماع گزارش عملکرد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و ارائه اقدامات موثر آن در حوزه سلامت کشور ، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجموعه ای پویا و مردم نهاد است که با کمک و سپرده گذاری خیرین، خدمات تسهیلاتی ارزنده ای به محرومان و نیازمندان واقعی جامعه اعطا نموده است.
کد خبر : ۶۹۷۵۵
بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجموعه ای پویا و مردم نهاد است

به گزارش ایبِنا و به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر قاضی زاده هاشمی در همایش خیرین حوزه سلامت که در مرکز بین المللی همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار شد، ضمن تاکید به نقش خدمات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهر ایران در تامین مایحتاج نیازمندان خصوصاً کمک به رفع دغدغه اقشار ضعیف در حوزه سلامت و درمان گفت: هرچند سقف مبلغ تسهیلات ارائه شده ۱۵ میلیون تومان است ولی همین مبلغ اندک می تواند گره گشای بسیاری از بیماران باشد.


وی با اشاره به پایین بودن میزان معوقات و مطالبات این بانک و مطابقت آن با استانداردهای بین المللی اظهار داشت: این موضوع نشان میدهد که اقشار نیازمند و کم برخوردار جامعه در بازپرداخت اقساط خود بسیار منظم و متعهد عمل می کنند و بسیار قابل اعتماد و معتمد هستند.


قاضی زاده هاشمی در خصوص تاثیر هم افزایی متقابل خیرین با بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خیرین حوزه سلامت می توانند با استفاده از ظرفیت های بالای این بانک سطح حمایت های خود را افزایش دهند.


وی خاطر نشان ساخت: حوزه سلامت نیازمند مساعدت خیرین است و فرقی نمی کند که تعداد آن چقدر و چگونه باشد.هرکسی میتواند در کشور،استان و شهر خود با مشارکت در پروژه های خیرین سلامت، ضمن کمک به ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی، از شیوع بیشتر بیماری های صعب العلاج و رنج آور جلوگیری کند.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر اهمیت ادامه این روند ابراز امیدواری کرد: با وحدت، هماهنگی و همدلی مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد انسجام قوی تر و رفاه و آسایش بیشتر مردم به ویژه در حوزه سلامت باشیم.


 


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر