11 آبان 1396 - 11:47
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

پیشنهاداتی برای اصلاح نظام کارمزدها

رییس هیات مدیره شرکت شاپرک از ارسال برخی پیشنهادات برای اصلاح نظام کارمزدها توسط بانک ها به بانک مرکزی خبر داد.
کد خبر : ۷۷۰۱۸
.

علیرضا عیدی مراد در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره اصلاح نظام کارمزدها، اظهارداشت: شیوه مرسومی در دنیا وجود دارد که هر کسی خدماتی دریافت می کند، باید هزینه آن را نیز پرداخت کند.


وی افزود: اما در ایران انتظارات غلطی وجود دارد و شرکت های پذیرنده نه تنها هزینه ای پرداخت نمی کنند، بلکه انتظار دریافت تشویقی هم دارند. رییس هیات مدیره شرکت شاپرک گفت: از سوی بانک ها پیشنهادهای مختلفی برای اجرای این طرح به بانک مرکزی و شرکت شاپرک ارائه شده است.


عیدی مراد افزود: باید با بررسی این پیشنهاد به نتیجه ای نهایی دست یابیم تا مورد قبول همه بخش ها و ارکان مرتبط باشد و به مانند تجربیات گذشته با بازخورد منفی روبرو نشود.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


برچسب ها: بانک شاپرک کارمزد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر