24 فروردين 1397 - 12:31

هفت سین سازمانی شرکت بیمه حافظ تشریح شد

هفت سین سازمانی بیمه حافظ در نخستین دیدار مدیرعامل این شرکت با کارکنان در سال ١٣٩٧ تشریح شد.
کد خبر : ۸۴۴۶۵
بیمه حافظ

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه حافظ، عبدالرسول عطایی، ضمن تبریک سال جدید با بیان آنکه بایستی هر شرکتی در سال جدید خود در کنار هفت سین نوروزی خود، هفت سین سازمانی خود را چینش کنند اظهار داشت: سلامت سازمانی، سادگی فرآیندها، رفع بروکراسی، سودمندی عملکرد، سختکوشی، سرمایه های فکری، سرمایه های مادی و سنجش عملکرد به عنوان هفت سین سازمانی شرکت بیمه حافظ می باشد که امیدوارم بتوانم در طول سال در بهبود آن گام برداریم.


مدیرعامل شرکت بیمه حافظ افزود: اعتقاد داریم در یک شرکت، تمامی حرکتهای بایستی با برنامه و راهبرد باشد تا بیشترین بهره وری را داشته باشیم.  


وی در ادامه گفت: تقویت روحیه کارگروهی، زنده نگه داشتن ارزش های سازمانی، بازاریابی و تبلیغات، توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی، کاهش هزینه های اداری، مدیریت ریسک، ارایه خدمات نوین الکترونیکی، پیگیری مطالبات، پرداخت سریعتر خسارت ها، توجه ویژه به حاکمیت شرکتی، استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق آزاد و ویژه، توجه ویژه به برنامه های مرتبط با دریا و انرژی از اهداف و برنامه های اصلی این شرکت در سال جدید است.


عبدالرسول عطایی، همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، ضمن تاکید بر حمایت شرکت های بیمه و بیمه حافظ از کالای ایرانی، دستورات لازم جهت اجرایی شدن این طرح در شرکت بیمه حافظ را صادر کرد.


برچسب ها: بیمه بیمه حافظ
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر