20 فروردين 1398 - 14:21

پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران گفت: این بانک امسال بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به هریک از زوج‌ها به میزان ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کند.
کد خبر : ۹۸۷۶۷
وام ازدواج

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در این باره اظهار داشت: این بانک در راستای اجرای بند «الف» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال، به متقاضیان وام ازدواج که در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و این بانک به عنوان بانک عامل برایشان معرفی شده است، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی پرداخت می کند.


وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران در سال گذشته، پیشگام پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی ازدواج در شبکه بانکی کشور بوده و طی یازده سال فعالیت خود بالغ بر ۲۸۵ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج امسال نیز می توانند با مراجعه به آدرس https://ve.cbi.ir/ و انتخاب این بانک برای پرداخت تسهیلات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.


وی ادامه داد: مبلغ این تسهیلات برای هر یک از زوجین، ۳۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت پنج ساله (۶۰ ماهه) و نرخ کارمزد ۴ درصد است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر