28 ارديبهشت 1398 - 14:20
در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک؛

بازدید مدیر عامل بانک توسعه صادرات از شرکت خدمات انفورماتیک

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با همراهی چند تن از مدیران این بانک از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید و بر توسعه همکاری‌ها و استفاده از فناوری‌های جدید از جمله بلاک‌چین تاکید کردند.
کد خبر : ۱۰۰۰۷۶
خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا، علی صالح آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات به همراه چند تن از مدیران ارشد این بانک، روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد. در این دیدار، سروش، عضو هیات مدیره ناظر بر IT، خانم  عدالت، مدیر فناوری اطلاعات و  احمدی مدیر اداره تدارکات بانک نیز حضور داشتند؛ مدیران ارشد بانک توسعه صادرات، ضمن بازدید از سایت‌های عملیاتی شرکت، با نقش محوری شرکت خدمات انفورماتیک در ارائه سرویس‌های بانکی و بین بانکی آشنا شدند.


در این دیدار، سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن خیر مقدم به میهمانان؛ این نشست‌ها را گام موثری جهت گسترش تعاملات و بهره مندی از تجارب طرفین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان شبکه بانکی ارزیابی نمود و خواستار توسعه روابط در عرصه های مختلف شد.


همچنین مدیر عامل بانک توسعه صادرات و هیات همراه، از مرکز پایش شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کردند و خانم مهندس مومن واقفی، معاونت ریسک و امنیت اطلاعات، توضیحاتی در خصوص کارکردهای این مرکز را به اطلاع حاضرین رساند.


فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک نیز، با اشاره به قدمت ۲۰ ساله همکاری شرکت خدمات انفورماتیک و بانک توسعه صادرات، ارائه محصولات جدید به بانک و گسترش زمینه های همکاری را از اهداف سال ۹۸ شرکت اعلام کردند؛ در این دیدار، صالح آبادی بر عزم بانک توسعه صادرات جهت استفاده از فناوری های روز، از جمله بلاکچین اشاره نموده و رویکرد جدی بانک به مقوله بانکداری باز را، مورد تاکید قرار داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر