28 خرداد 1398 - 16:04
صالح آبادی عنوان کرد:

بانکداری باز عامل جذب مشتری بیشتر/پایان رقابت بانکها برسر نرخ سود

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تاکید بر اینکه زمان رقابت بانک‌ها بر سر نرخ سود به پایان رسید، گفت: در حال حاضر بانکداری باز عاملی برای جذب مشتری بیشتر است.
کد خبر : ۱۰۱۰۷۰
رونمایی از سامانه بانکداری باز

به گزارش خبرنگار ایبِنا، علی صالح آبادی در مراسم رونمایی از سرویس بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اینکه اولین قدم برای آغاز به کار این سامانه در بهمن ماه برداشته شد، افزود: به نظر من اتفاق بزرگی امروز در بانک توسعه صادرات رخ داده است.


وی با اشاره به اینکه سامانه بانکداری باز به مانند، IBShop (سامانه سرمایه گذاری آنلاین) که به عنوان یکی از مهمترین سامانه های بازار سرمایه که توانست بیش از یک میلیون مشتری جذب کند، به ارائه خدمات بهتر بانک کمک خواهد کرد، گفت: به غلط بانک‌ها بر سر نرخ سود با یکدیگر رقابت دارند در حالی که مشتریان در سامانه IBShop حتی اگر با کاهش نرخ هم مواجه باشند به دلیل دریافت خدمات خوب این سامانه را ترک نخواهند کرد.


مدیرعامل بانک توسعه صادرات، ادامه داد: به همین دلیل به نظر من در افق پیش رو جذب مشتری، دیگر بر سر یک درصد نرخ سود بالاتر نخواهد بود بلکه با مشتریان جذب خدمات خوب یک بانک می‌شوند.


صالح آبادی ادامه داد: بر همین اساس من امید دارم با توجه به اینکه در حال حاضر بانکداری شرکتی به معنای واقعی در بانک توسعه صادرات ایران در جریان است، بانکداری باز و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر نیز بتواند عاملی برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید باشد.


وی افزود: همانطور که امروز شاهد بودیم، شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان اولین مشتری سامانه بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران، به شعبه ۴۱ بانک تبدیل شد زیرا دیگر نیازی به مراجعه به شعبه ندارند و انواع خدماتی که در شعبه ارائه می‌شود در این شرکت قابل انجام است.


به گفته مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، این شرکت از امروز در حد مجاز به داده‌های بانک دسترسی دارد و به راحتی امکان نقل و انتقال، ساتنا، پایا و ... را دارند و قطعا خدمات در زمان کمتر و با کیفیت بهتر ارائه خواهد شد.


وی در پایان تاکید کرد: من امیدوارم این اتفاقی که امروز با همراهی شرکت خدمات انفورماتیک انجام شد و در صنعت بانکداری به عنوان اولین بانک وارد این فرآیند شدیم، مقدمه ای برای مشتریان جدید دیگری باشد و مشتری بزرگی در بانک توسعه صادرات ایران نداشته باشیم که از این بستر خدمات بی بهره باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر