09 تير 1398 - 10:09
شهردار کرمان تصریح کرد:

توسعه خدمات شهری نیازمند حمایت‌های بانک شهر

شهردار کرمان با اشاره به اقدامات بانک شهر در سطح کلانشهرها، توسعه خدمات شهری را نیازمند حمایت های این بانک دانست و بر لزوم افزایش همکاری های متقابل تاکید کرد.
کد خبر : ۱۰۱۴۱۷
بلنک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهندس عالم زاده با اشاره به این که تسهیلات بانک شهر با شرایط مطلوبی در اختیار شهرداری های کلان شهرها قرار گرفته است، گفت: برای توسعه خدمات شهری نیاز به حمایت های مالی بانک شهر است و از این رو از افزایش تعامل فی مابین استقبال می کنیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه برای توسعه خدمات شهری به حمایت های بانک شهر نیاز داریم،تصریح کرد: این بانک با فعالیت تخصصی و حمایت از طرح ها و پروژه های فرهنگی و عمرانی توانسته است به خوبی وضعیت توسعه شهرهای کشور را متحول کند.


عالم‌ زاده خاطر نشان کرد: حوزه عمران شهری مدیون حمایت های بانک شهر است؛با حمایت های این بانک از شهرداری ها شاهد پیشرفت و به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی بوده ایم.


وی با تاکید بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر در حوزه حمل و نقل عمومی این کلانشهر گفت: نیاز امروز جامعه دسترسی به خدمات برتر پرداخت در حوزه حمل و نقل عمومی است ؛ پرداخت الکترونیک بانکی با سرعت مطلوب می تواند، این نیاز را به خوبی تامین کند.


شهردار کرمان با اشاره به لزوم توسعه همکاری ها میان مدیریت شهری کرمان با بانک شهر،خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با همراهی این بانک ، سطح خدمات دهی شهرداری کرمان به شهروندان افزایش یابد.


برچسب ها: بانک شهر خدمات
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر