خروج دویچه بانک از فروش سهام جهانی

دویچه بانک اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه اصلاح ساختاری خود، از تجارت و فروش سهام جهان خارج خواهد شد و ۱۸ هزار نفر از مجموع ۷۴ هزار نفر کارکنان خود را، تا سال ۲۰۲۲ اخراج خواهد کرد.
کد خبر : ۱۰۱۷۳۳
دویچه بانک

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، دویچه بانک اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه اصلاح ساختاری خود، از تجارت و فروش سهام جهان خارج خواهد شد و ۱۸ هزار نفر از مجموع ۷۴ هزار نفر کارکنان خود را، تا سال ۲۰۲۲ اخراج خواهد کرد.


به این ترتیب تا سال ۲۰۲۲، دویچه بانک در نظر دارد ۶ میلیارد یورو از هزینه‌های خود را کاهش دهد و میزان آن را به ۱۷ میلیارد یورو برساند.


دویچه انتظار دارد برنامه اصلاحات این بانک تا سال ۲۰۲۲ حدود ۷.۴ میلیارد یورو هزینه داشته باشد. این بانک آلمانی احتمالاً گزارش خواهد داد که در ۳ ماهه دوم ۲۰۱۹، به طور خالص ۲.۸ میلیارد یورو ضرر کرده است. نتایج عملکرد سه ماهه دوم دویچه بانک در ۲۵ جولای منتشر خواهد شد.


هیأت نظارت دویچه بانک، روز یکشنبه جلسه‌ای برای آرام کردن سرمایه‌گذاران در مورد برنامه اصلاحات این بانک، جلسه‌ای تشکیل داد. کریستین سوئینگ، مدیرعامل بانک، گفت: امروز ما اساسی‌ترین اصلاحات و تغییر رویه دویچه بانک در چند دهه اخیر را اعلام کردیم.


برچسب ها: دویچه بانک سهام
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر