23 تير 1398 - 17:06

برنامه بانک مرکزی برای شاپرکی شدن کارت به کارت///بماند////

قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت تاکید کرد: بانک مرکزی و شرکت شاپرک به دنبال آن هستند تا از کارمزد پرداختی کاربر در زمینه کارت به کارت ، بانک‌ها مبلغی را به شرکت‌های پرداخت الکترونیک بپردازند
کد خبر : ۱۰۱۹۵۶
عابربانک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در مجمع شرکت آسان پرداخت پرشین، حامد منصوری مدیرعامل این شرکت با اشاره به رویکرد این شرکت گفت: آسان پرداخت از مسیر پرداخت الکترونیک به تجارت الکترونیک از سال گذشته تغییر مسیر داد و در همین راستا نیز با اسنپ و مجموعه‌های دیگر برای خدمات الکترونیکی مذاکره شد که نتایج خوبی به دنبال داشت.


منصوری با اشاره به همکاری با مجموعه اسنپ افزود: کلیه درگاه‌های پرداخت اسنپ به آسان پرداخت رسید و در ادامه کیف پول آپ و اسنپ ادغام خواهند شد؛ همچنین خدمات اسنپ بر روی اپلیکیشن آپ ارایه خواهد شد که سرویس‌ها را در اپلیکیشن آپ توسعه می‌دهد.


خروج آسان پرداخت از سرمایه گذاری در حوزه کارتخوان


مدیرعامل آسان پرداخت در خصوص دستگاه‌های کارتخوان آپ گفت: در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۶۱۲ هزار دستگاه کارتخوان فعال توسط آسان پرداخت پشتیبانی شده است؛ با توجه به هزینه‌ها در بخش کارتخوان از جمله هزینه تجهیزات سخت افزاری و کاغذ به دلیل افزایش قیمت ارز روند سرمایه گذاری در حوزه کارتخوان کند شده و تصمیم داریم به تله پرداز و پرداخت موبایلی نگاه جدی داشته باشیم و دیگر برنامه سرمایه گذاری در حوزه کارتخوان و توسعه زیرساخت POS نداریم.


وی ادامه داد: انجام ماهیانه ۵۰۰ هزار تراکنش بر روی تله پرداز نتیجه بسیار خوبی برای استفاده از توان پرداخت موبایلی به جای دستگاه کارتخوان است و به دنبال آن هستیم تا تعداد تراکنش‌ها به ۵۰ میلیون به صورت ماهانه تراکنش برسد.


در ادامه این نشست، مهدی شهیدی، رییس مجمع و قائم مقام مدیرعامل آپ افزود: در راستای تامین کاغذ مجموعه آسان پرداخت پرشین ۹۰ درصد از سهام شرکت آرتا پرشین را خریداری کرد تا برای تامین کاغذ نسبت به واردات و ارز وابسته نباشد؛ موضوع تامین شدن کاغذ و توزیع مناسب کاغذ در میان پذیرندگان باعث شد تا تعداد تراکنش‌های آسان پرداخت در حوزه کارتخوان رشد داشته باشد.


برنامه بانک مرکزی برای شاپرکی شدن کارت به کارت


قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت تاکید کرد: بانک مرکزی و شرکت شاپرک به دنبال آن هستند تا از کارمزد پرداختی کاربر در زمینه کارت به کارت ، بانک‌ها مبلغی را به شرکت‌های پرداخت الکترونیک بپردازند که در همین راستا جلساتی برگزار شده اما همچنان این موضوع در دستور کار بانک مرکزی است.


در انتهای این مجمع، برخی از سهامداران نسبت به رقم سود پیشنهادی هیات مدیره آسان پرداخت اعتراض داشتند که در نهایت با موافقت اعضای هیات مدیره و سهامداران رقم ۸۰ تومان به ازای هر سهم به تصویب رسید.


برچسب ها: شاپرک کارت بانکی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها