02 شهريور 1398 - 09:24

پاسخ مدیران بانک مسکن به سوالات مردمی

مدیران بانک مسکن در هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.
کد خبر : ۱۰۳۳۵۰
بانک مسکن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط بین مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت هفته دولت، مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای ۲ تا ۵ شهریور ماه به سوالات گوناگون مردم در حوزه فعالیت‌های بانک مسکن پاسخ می‌دهند.


مطابق با جدول زمان‌بندی طراحی شده عموم مردم می‌توانند سوالات مختلف خود را در ارتباط با دستورالعمل‌ها وبخشنامه‌های بانک مسکن در روز شنبه ۲ شهریور ماه سال جاری به صورت تلفنی با مدیر مربوطه مطرح کنند.مدیر امور طرح وبرنامه مسکن به همراه رییس اداره کل سازمان و روش ها در این روز در ساعات ۱۰:۳۰ تا ۱۲ به سوالات مطرح در این حوزه پاسخ خواهند داد.


مشتریان بانک مسکن وسایر افراد می‌توانند سوالات خود در خصوص مشکلات مرتبط با شعب و امور حقوقی و وصول مطالبات را با مدیر امور استان ها و بازاریابی و رییس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک مسکن مطرح کنند؛زمان حضور این دو مسئول بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ یکشنبه ۳ شهریور ماه خواهد بود.


مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن به همراه رییس اداره کل بانکداری الکترونیک این بانک نیز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ روز دو شنبه ۴ شهریور ماه در مرکز ارتباط با متشریان بانک مسکن آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان وعموم مردم در ارتباط با خدمات الکترونیکی بانک مسکن هستند.


همچنین، مدیر امور اعتباری بانک مسکن در روز سه شنبه ۵ شهریور ماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲، به همراه روسای ادارات کل اعتبارات و تامین مالی و تسهیلات تبصره ای آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص مسائل مختلف از جمله تسهیلات بدون سپرده مسکن هستند.


اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم هستند اما حضور مدیران این بانک به مناسب هفته دولت در این مرکز،دو مزیت عمده به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به شناسایی و پیگیری سریعتر مشکلات احتمالی و نارسایی‌های مربوط به محصولات و خدمات بانک مسکن به منظور ارایه خدمات بهتر وبهینه به مشتریان اشاره کرد؛مزیت دیگر این امر آشنایی مدیران با نیازها و درخواست‌های مشتریان در مواردی است که که این درخواست‌ها در سبد خدمات بانک مسکن وجود ندارد؛ با حضور مدیران بانک مسکن در این مرکز این نیازها با سرعت بیشتری شناسایی می‌شود؛ همچنین در صورتی که مشتریان و عموم مردم سوالاتی تخصصی‌تر داشته باشند که نیاز به پاسخگویی مدیران باشد در هفته آینده این امکان به واسطه حضور مدیران بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان فراهم خواهد شد.


شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن ۱۸۳۰ و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر