02 شهريور 1398 - 10:12

بانك صادرات به دانشجويان پيام نور وام مي دهد

بانك صادرات ايران و دانشگاه پيام نور تفاهم نامه مشتركي را براي اعطاي تسهيلات به دانشجويان اين دانشگاه امضا كردند.
کد خبر : ۱۰۳۳۵۵

به گزارش خبرنگار ايبِنا، حجت الله صيدي مديرعامل بانك صادرات صبح امروز (شنبه) و در مراسم امضاي تفاهم نامه همكاري مشترك با دنشگاه پيام نور با گرامي داشت هفته دولت اظهار داشت: بانك صادرات در طول عمر ٦٨ ساله خود بارها در عرصه اقتصاد و توليد نقش آفريني كرده است.


وي وجه اشتراك بانك صادرات و دانشگاه پيام نور را گستردگي شبكه عنوان كرد و افزود: ما در مهم ترين مناطق داخل و خارج از كشور شعبه داريم و ارائه خدمت مي كنيم.


مديرعامل بانك صادرات با بيان اينكه تلاش كرده ايم منابع خود را به مصارف بهتري برسانيم، اظهار داشت: بدنبال كارآمدي و اثربخشي بيشتر هستيم.


وي بخشي از تفاهم نامه را صدور كارت هاي بانكي ويژه براي دانشگاه پيام نور اعلام كرد و توضيح داد با صدور اين كارت ها به جز استفاده عمومي، مصارف اختصاصي نيز براي كاركنان و اساتيد خواهد داشت و به كاهش هزينه منجر خواهد شد.


محمدرضا زماني رييس دانشگاه پيام نور در اين مراسم در سخناني گفت: تسهيلات بانك صادرات براي همه مقاطع تحصيلي دانشگاه پيام نور است و البته تسهيلاتي را براي كاركنان و اساتيد داشگاه نيز در نظر گرفته ايم.


وي ميزان تسهيلات دوره كارشناسي را يك ميليون تومان براي ١٠ ترم با اقساط ٦٠ ماهه و با كارمزد ١.٤ درصدي براي هر ترم عنوان كرد.


زماني تسهيلات دوره كارشناسي ارشد را ٢ ميليون و ٨٠٠ هزار تومان با بازپرداخت ٣٠ ماهه و براي ٥ ترم اعلام كرد.


به گفته رييس دانشگاه پيام نور، تسهيلات دوره دكتري تخصصي ٧ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان عنوان كرد و گفت: بازپرداخت اين تسهيلات نيز ٥٤ ماهه و براي ٩ ترم است.


وي ادامه داد: براساس اين تفاهم نامه همچنين به حافظين قرآن تا سقف ٢٠ ميليون تومان از بانك صادرات تسهيلات مي دهيم.


زماني با بيان اينكه تسهيلاتي نيز در اين تفاهم نامه براي كاركنان و اساتيد در نظر گرفته ايم، خاطرنشان كرد: دانشگاه پيام نور با بانك هاي ديگر نيز در حال مذاكره است تا مشكل دانشجويان در تامين شهريه را حل كند.


وي افزود: تعداد دانشجويان ما ٤٣٠ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در ٥٠٠ واحد و مركز داخلي و ٤٠ نمايندگي خارج از كشور است.


زماني تعداد اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور را ٤ هزار نفر و تعداد كاركنان اين دانشگاه را نيز ١٠ هزار نفر اعلام كرد.


وي اظهار داشت: دانشجويان ما از پايان شهريور ماه مي توانند اين تسهيلات را دريافت كنند.


برچسب ها: وام دانشجویان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر