13 شهريور 1398 - 16:59

زمینه‌های مشترک همکاری شرکت خدمات انفورماتیک و فرابورس بررسی شد

مدیرعامل فرابورس ایران و برخی مدیران این مجموعه در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک و سایت‌های مختلف آن پیرامون نحوه همکاری طرفین در حوزه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر : ۱۰۳۷۸۶
خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، مدیرعامل فرابورس در جلسه‌ای که در طی این بازدید با حضور سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های کارکنان شرکت، آمادگی سازمان متبوع خود را برای همکاری گسترده در حوزه‌های متنوعی اعلام کرد. به گفته هامونی فرابورس و شرکت خدمات انفورماتیک می‌توانند با بررسی زمینه‌های مشترک همکاری به تامین مالی هرچه بهتر بنگاه‌های بزرگ، متوسط و استارتاپ‌ها کمک کنند.


مدیرعامل فرابورس ایران همچنین اظهار داشت: شرکت خدمات انفورماتیک می‌تواند خدمات، محصولات و راهکارهای جامعی را برای فرابورس ارائه کند. نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز در ادامه ضمن استقبال از پیشنهادهای ارائه شده، خواستار تشکیل یک کارگروه برای تعریف زمینه‌های همکاری مشترک با فرابورس شد.


لازم به ذکر است در این جلسه همچنین معاونین شرکت خدمات انفورماتیک به معرفی مهمترین محصولات، خدمات و دستاوردهای شرکت در دو دهه اخیر پرداخته و به پرسش‌های مدیران فرابورس در خصوص خدمات شرکت در زمینه‌های متعدد پاسخ دادند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر