25 مهر 1398 - 11:23

هر فعالیتی در بنگاه‌های اقتصادی باید بر مبنای درآمد –هزینه باشد.

معمارنژاد با بیان اینکه بانک‌ها و بیمه‌ها بنگاه‌های اقتصادی هستند اظهار کرد: هر فعالیتی در بنگاه‌های اقتصادی باید بر مبنای درآمد –هزینه باشد.
کد خبر : ۱۰۷۲۶۱
شعبه بانک

 به گزارش ایبِنا، جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گیلان با حضور آقایان دکتر معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد در امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی، سید مهدی رمضانی مدیرکل دفتر امور شرکتهای دولتی، الله محمد آقائی مدیرکل دفتر امور استانهای وزارت امور اقتصادی و دارایی، مولایی پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیران امور شعب بانکهای استان برگزار شد.


 در این جلسه معمارنژاد با بیان اینکه بانک‌ها و بیمه‌ها بنگاه‌های اقتصادی هستند اظهار کرد: هر فعالیتی در بنگاه‌های اقتصادی باید بر مبنای درآمد –هزینه باشد.


ایشان با تاکید بر اینکه نباید بین بانک ها و بیمه ها رقابت ناسالم دیده شود افزود: رقابت در زیان پدیده‌ای است که متاسفانه در بانک‌ها و بیمه‌های کشور دیده می شود.


در ادامه  امیری دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گیلان آخرین وضعیت منابع، مصارف و مطالبات سیستم بانکی استان؛ عملکرد بانک‌ها درحمایت از تولید و اشتغال و میزان پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی را ارائه نمودند و نمایندگان بیمه و سایر مدیران بانکهای عضو کمیسیون به بیان مشکلات و چالش های حوزه فعالیت خود و ارائه راهکارهای اجرایی جهت حل مشکلات موجود پرداختند


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر