11 آبان 1398 - 10:08

برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی در غرب کشور با حمایت بانک شهر

رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از آمادگی کامل این بانک جهت حضور در برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب کشور در تبریز به عنوان اصلی ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور، خبر داد.
کد خبر : ۱۰۸۳۲۴
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، علی وظیفه با تاکید بر اینکه با تدابیر اتخاذ شده، بانک شهر امسال با ۱۶ باجه جهت ارائه بن کارتهای تخفیف خرید کتاب در نمایشگاه حضور خواهد داشت، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد ۴۲ هزار فقره بن کات خام به صورت آنلاین و آفلاین با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.


وظیفه افزود: همچنین تعداد دو دستگاه خودپرداز ثابت و یک دستگاه خود پرداز سیار، در دوران برگزاری نمایشگاه در سالن های مختلف مستقر است و به ارائه خدمات خواهد پرداخت. وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب تبریز به لحاظ حضور ناشران، وسعت و تعداد بازدیدکنندگان به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ کتاب کشور محسوب می شود، افزود: براساس آمارهای اعلام شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در دوران متعدد برگزاری نمایشگاه کتاب هر سال تعداد بازدیدکنندگان بیش از چند صد هزار نفر بوده است.


وظیفه خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب تبریز در سالجاری در پنج سالن اصلی و بزرگ محل نمایشگاههای بین المللی تبریز با حضور ناشران داخلی و خارجی از ۲۹ مهر تا۴ آبان، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر