24 آذر 1398 - 14:05
ارز

اسدالله عباسی در گفتگوی با خبرنگار ایبِنا، با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز و طلا در بازار پس از اصلاح نرخ سوخت، گفت: تجربه نشان داده قیمت ارز و طلا به کانال واقعی خود بازگردانده خواهد شد.


نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روند نزولی فعلی نرخ ارز و طلا تاییدی بر مدیریت مناسب شکل گرفته در بانک مرکزی است، افزود: خوشبختانه وضعیت بازار نشان می دهد که حباب شکل گرفته نیز کاذب بوده و خود به خود در حال تخلیه است.


وی با تاکید بر اینکه عطشی در تقاضا ارز و سکه وجود ندارد، تصریح کرد:  با توجه به عرضه کافی ارز و سکه در بازار دلیلی برای نوسانات و در نهایت حبابی شدن نرخ ها در بازار وجود ندارد.


عباسی از بازگشت قیمت دلار به کانال واقعی خود خبر داد و گفت: مدیریت صحیح حاکم بر بازار و تجربه های پیشین نشان داده که نوسانات موقتی بوده و به زودی آرامش بر فعالیت های ارزی حاکم خواهد شد.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم نباید به نوسانات موقتی اعتماد کنند، افزود: ورود مردم به چنین خرید و فروش هایی به طور حتم ضرر آن ها را در پی خواهد داشت.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم با وارد نشدن در حوزه به خرید و فروش های کاذب ارز می توانند در آرامش بازار دخیل شوند.


برچسب ها: مدیریت ثبات ارزی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر