07 دی 1398 - 14:47

میلیاردها ریال جوایز نقدی در جشنواره خودپرداز بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره خودپرداز این بانک خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیارد ریال جایزه نقدی برای شرکت کنندگان این جشنواره در سه ماه پایانی سال پیش بینی شده است.
کد خبر : ۱۱۰۱۴۳
رحیم طاهری

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تعامل بیشتر با مشتریان و شهروندان، این بانک جشنواره خودپردازهای خود را در مدت زمان سه ماه پایانی سال برگزار می کند.


وی افزود: تمامی دارندگان کارت های شتابی در صورت استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز، خود پرداز خوددریافت، و وب کیوسک های بانک شهر (مستقر در پیشخوان های شهرنت بانک شهر و یا سایر مکان ها) در طول دوره جشنواره (سه ماه پایانی سال) می توانند در این جشنواره شرکت کرده و از بیش از دو میلیارد ریال جوایز نقدی بهره مند شوند.


طاهری با اشاره به نحوه شرکت در جشنواره و امتیازدهی به شرکت کنندگان اظهار کرد: برای تراکنش های دریافت وجه با میانگین برداشت وجه از یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار ریال ( ۲ امتیاز)، میانگین برداشت وجه یک میلیون و پانصد هزار ریال و بیشتر( ۵ امتیاز)، انتقال وجه از کارت شهر به کارت های شتاب( ۱ امتیاز)، از کارت های شتاب به کارت بانک شهر( ۳ امتیاز)، از کارت های شتاب به کارت های شتاب( ۴ امتیاز)، پرداخت قبض( ۱ امتیاز)، مانده گیری( ۱ امتیاز) محاسبه و در قرعه کشی ماهانه شرکت داده خواهند شد.


وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره، تراکنش های دریافت وجه کمتر از یک میلیون ریال مشمول امتیاز نمی شود. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: برای شرکت کنندگان در این جشنواره در ماه اول ۴۰جایزه ۱۰میلیون ریالی و ۲۰جایزه ۲۰میلیون ریالی، در ماه دوم ۳۰جایزه ۱۰میلیون ریالی و ۱۵ جایزه ۲۰میلیون ریالی، در ماه سوم ۳۰جایزه ۱۰میلیون ریالی، ۱۵ جایزه ۲۰میلیون ریالی و یک جایزه ۲۵۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها