09 دی 1398 - 15:04

افزایش ۹ ساله طول عمر کارت بیومتریک

شرکت Smartmetric از تولید کنندگان کارت‌های اعتباری بیومتریک اعلام کرده که کارت‌هایی که قصد عرضه آنها را دارد بیش از نه سال عمر باتری دارند.
کد خبر : ۱۱۰۲۲۰
کارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت الکترونیک کارت دماوند، شرکت Smartmetric، تولید کننده کارت‌های اعتباری بیومتریک، مبتنی براثر انگشت، گفت  کارت های debit و credit بیومتریک آن  که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده، اکنون بیش از نه سال عمر باتری دارد.


بر طبق اعلامیه این  شرکت، هنگامی که دارنده کارت حسگر اثرانگشت کارت را روی سطح کارت لمس کند، حسگر اثر انگشت و پردازنده داخلی برق دار می شوند. چایا هندریک، رئیس و مدیر عامل شرکت Smartmetric، در این نسخه گفت: این بدان معنا است کارت در زمان استفاده کاربر با لمس حسگراثرانگشت فعال می‌شود، درغیر اینصورت درزمانی که بلاءاستفاده باشد، غیر فعال است.


Smartmetric که در جزایر Bay Harbour  در فلوریدا مستقره است اعلام کرد که درتکنولوژی NFC پیشرفت هایی شده است که در تراکنش‌های بدون تماس به محض اینکه کاربر حسگر اثرانگشت روی کارت را لمس کند، این تراکنش فعال می شود.


اسکنر بیومتریک داخل کارت از باتری قابل شارژ تغذیه می شود. باتری با هر بار استفاده از کارتخوان شارژ می شود. این کارت شامل سیستم عامل و تراشه پرداخت است که توسط تأمین کننده عمده تراشه های کارت پرداخت جهانی عرضه می گردد. این کارت به بیش از ۵۰۰ بانک صادر کننده کارت اعتباری که در حال حاضر از کارت‌های عرضه کننده تراشه درسطح جهانی استفاده می‌کنند، پیشنهاد شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر