08 بهمن 1398 - 14:09
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد مطرح کرد؛

دو میلیارد تراکنش پرداخت الکترونیک سداد در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: تعداد تراکنش‌های این شرکت در سال ۹۸ از ۲ میلیارد تراکنش خواهد گذشت.
کد خبر : ۱۱۱۰۹۱
صادق

به گزارش خبرنگار ایبنا، محمدمهدی صادق در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان فناوری اطلاعات و شرکت پرداخت الکترونیک سداد اظهار داشت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی در حوزه پرداخت از سال ۹۳ کار خود را آغاز کرده و امروز در ۷۰۰ هزار نقطه کشور به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کند.


وی با بیان اینکه تراکنش‌های شرکت از سال ۹۵ تا ۹۸ از نظر تعداد و مبلغ بیش از دو برابر افزایش یافته است، افزود: در سال ۹۷ شرکت بیش از ۸۷۰ میلیون تراکنش داشته که در سال ۹۸ این عدد به ۲ میلیارد تراکنش خواهد رسید.


صادق با بیان اینکه شرکت سداد در چهار حوزه دارندگان کارت در قالب اپلیکیشن، مشتریان خرد، مشتریان تجاری و سازمان‌ها به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد، ادامه داد: این شرکت در بیش از ۱۰ هزار نقطه خدمات دولتی ارائه می‌دهد که بارزترین آن راه‌اندازی سرویس عوارض خروج از کشور، کارت ملی سوخت، پرداخت عوارض جاده‌ای و... است.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به همکاری این شرکت با سازمان‌هایی چون نیروی انتظامی، قوه قضاییه، آموزش و پرورش، سازمان بورس و سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: شرکت‌های بزرگ و استارتاپ‌های موفق مانند کافه بازار، علی بابا، نماوا، افق کوروش و سایر شرکت‌هایی که از مرکز تجارت الکترونیک دارای ای نماد هستند، از خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سداد بهره می‌برند.


صادق با بیان اینکه سداد در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی دو اپلیکیشن را برای دو دسته از مشتریان اصلی خود طراحی کرده است، یادآور شد: در نرم‌افزار ایوا علاوه بر خدمات عادی مالی، خدمات منحصر به فردی مانند پرداخت عوارض خروج از کشور و خدمات سازمانی به سازمان‌های مختلف ارائه می‌شود.


وی با اشاره به اینکه سعی داریم با توسعه کیف پول الکترونیک سداد مشکلات کسب و کارهای آنلاین و پرداخت‌های خرد را حل کنیم، تصریح کرد: با توجه به اجرای پروژه رمز دوم پویا و سخت‌تر شدن تراکنش‌ها، کیف پول می‌تواند جایگزین مناسبی برای تسهیل پرداخت‌های خرد باشد که در این زمینه حمل و نقل عمومی مراکز خرید مراکز تفریحی و ... از اهداف اصلی پرداخت الکترونیک سداد است.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به دیگر ابزارهای شرکت پرداخت الکترونیک سداد، ادامه داد: کیوسک‌های پرداخت در بسیاری از مراکز می‌تواند پرداخت بدون حضور فروشنده را انجام دهد و همچنین پایانه‌های فروشگاهی اندرویدی می‌توانند خدمات پرداخت را به کسب و کار اصلی متصل کنند.


صادق افزود: همچنین پایانه‌های سیستمی پرداخت الکترونیک سداد امکان اتصال پوز به سیستم حسابداری فروشگاه‌های بزرگ را فراهم کرده است  و پایانه فروش موبایلی این امکان را به فروشنده‌ها می‌دهد تا با یک دستگاه ارزان‌قیمت خدمات خود را در نقطه پرداخت ارائه دهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر