12 بهمن 1398 - 12:03
با حضور استارتاپ‌‏ها و ایده‌‏پردازان؛

فراخوان حضور در سومین رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی

شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) همزمان با برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک، سومین دوره رویداد "نواندیشان فناوری‌های مالی" را برگزار می‌کند.
کد خبر : ۱۱۱۱۵۶
خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) همزمان با برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در مرکز همایش‏های برج میلاد، سومین دوره رویداد "نواندیشان فناوری‌های مالی" را با هدف شناسایی تیم­های مستعد حوزه فینتک جهت ورود به دوره های شکل دهی و شتابدهی مرکز آی‏فینک، برگزار می کنند.


تیم‌‏ها و استارتاپ‏‌هایی که موفق به دریافت تأییدیه پذیرش از سوی کمیته ارزیابی ‏شوند، علاوه بر حضور رایگان در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، امکان حضور در مرکز آی‏فینک و شرکت در دوره شکل‏ دهی و شتابدهی این مرکز و استفاده از خدمات متنوع آن را بدست می‏آورند.


همچنین تیم‌‏های راه یافته به نمایشگاه، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و بسته هدایای ویژه‏ای برای استارتاپ‏‌های برتر دراختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.


گروه‌‏های مورد ارزیابی:


· صاحبان ایده


· دارندگان طرح کسب و کار و MVP


· طرح‏‌های تجاری‏سازی شده در قالب شرکت‏‌های نوپا


مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۰


روش ثبت نام: مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isc.co.ir و تکمیل فرم‏های مربوطه و بارگذاری اطلاعات


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه اینترنتی مرکز آی‏فینک www.ifinc.ir  مراجعه کنید.


توضیحات تکمیلی:


- کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان است.


- حداقل و حداکثر تعداد مجاز اعضاء هر تیم به ترتیب ۲ و ۵ نفر (با احتساب سرتیم) می باشد.


- هر تیم فقط می‌تواند در یکی از سه گروه "صاحبان ایده"، "دارندگان طرح کسب و کار و MVP" یا " طرح‏‌های تجاری‏ سازی شده در قالب شرکت‏های نوپا " ثبت نام کند.


- ایده‌‏ها و موضوعاتی که مرتبط با محورهای نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‏ های پرداخت باشند؛ در اولویت قرار دارند. جهت اطلاع از محورهای همایش به پایگاه اینترنتی https://conf.mbri.ac.ir/ebps۹ مراجعه نمایید.


- مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، تطابق با نیاز بازار، مقیاس پذیری، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد، پتانسیل درآمدزایی طرح و عدم حضور در رویدادهای مشابه یا دوره‌‏های گذشته این رویداد از اهم شاخص‏‌های ارزیابی خواهند بود.


- مسئولیت و تبعات قانونی هر گونه کپی ‏برداری از ایده‏ها و طرح‌‏های ثبت شده قبلی بر عهده تیم‏های ارائه ‏دهنده خواهد بود.


- هزینه رزرو فضای نمایشگاهی و غرفه‏سازی جهت حضور تیم‏های برتر در نمایشگاه توسط شرکت خدمات انفورماتیک تقبل خواهد شد.


در صورت مواجهه با هرگونه اشکال طی فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها، مراتب را به آدرس الکترونیک noandishan@isc.co.ir و یا شماره تلفن ۷۲۳۵۱۵۰۰-۰۲۱ (در ساعات اداری) منعکس نمایید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر