27 بهمن 1398 - 11:58

قدردانی نماینده وزیراقتصادازتلاش‌های بانک ملی ایران درحوزه بازرسی

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی با بازدید از سامانه های هوشمند نظارتی بانک ملی ایران، از تلاش های بی وقفه و موثر این بانک در حوزه بازرسی و نظارت سیستماتیک قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۱۱۶۰۱
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، هادی عبداللهی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده ۳۴ آیین نامه قانون رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در اداره کل مدیریت امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران ضمن قدردانی از تلاش های این بانک، بر بروز رسانی سامانه های هوشمند در حوزه بازرسی با توجه به تعداد واحدهای بانک و تنوع خدمات بانکی نیز تاکید کرد.  


وی تاثیر سامانه های موجود را در رصد مستمر عملیات واحدها و انجام اقدامات به موقع بسیار قابل توجه دانست و اذعان کرد: به کارگیری سامانه های هوشمند می تواند در کاهش تخلفات بیش از پیش تاثیرگذار باشد.


همچنین حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی به تشریح قابلیت ها و مزایای سامانه های سماب (مانیتورینگ آنی بازرسی)، سامانه های بازرسی و روسای حوزه و زیر سیستم های مصوبات اعتباری و بخشنامه ها و تاثیر آنها در کاهش اشتباهات و تخلفات پرداخت.


گفتنی است، سامانه های نظارتی بانک ماحصل بیش از یک دهه فعالیت بوده و با نمایش آنی عملیات شعب بر روی حساب های مشتریان و حساب های داخلی بانک و همچنین ایجاد امکان انجام بازرسی های روزانه، غیر حضوری و حضوری و استفاده از سیستم های هشدار و فعالیت می توانند در کاهش اشتباهات و تخلفات نقش قابل ملاحظه ای داشته باشند.

برچسب ها: بانک ملی بازرسی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر