29 بهمن 1398 - 09:51

تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها

نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها امروز طی مراسمی در اداره کل آموزش بانک ملی ایران و با حضور جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی تقدیر شدند.
کد خبر : ۱۱۱۶۹۱
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش  ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به این که ایجاد تحرک و نشاط در میان کارکنان و نیز محک زدن میزان دانش آنها از اهداف برگزاری این آزمون است، گفت: نتایج برنامه های آموزشی در کوتاه مدت مشخص نمی شود، اما در بلند مدت آثار این گونه اقدامات بسیار مطلوب خواهد بود.


رضا مظفری با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز دو دوره آزمون علمی کارکنان بانک ها، خاطرنشان کرد: آموزش می تواند نقایص موجود در سازمان ها را برطرف کرده و آنها را به هدف نهایی یعنی خدمت رسانی بهتر به مشتریان برساند.


مدیرعامل بانک مسکن نیز در این جلسه با بیان این که صرفه جویی در هزینه کردن برای آموزش، پذیرفته نیست، گفت: آموزش زیربنای همه فعالیت هاست و بانک ها نیز در این زمینه محدودیتی ندارند.


ابوالقاسم رحیمی انارکی افزود: سازمان یک موجود پویاست و این آموزش است که اجازه نمی دهد منابع انسانی دچار رکود شوند.


عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از کمیسیون آموزشی شورای هماهنگی بانک ها برای برگزاری این آزمون علمی گفت: تعهد و سلامت کاری به همراه تخصص، از ضروریات کار سازمانی است و منابع انسانی مجهز به این دو بال می تواند بانک را به اوج برساند.


فرشید فرخ نژاد سرمایه گذاری بر روی آموزش کارکنان را از اولویت های اساسی نظام بانکی دانست و ادامه داد: همه کارکنان سازمان باید از قوانین و مقررات اطلاع داشته و دانش خود را به روزرسانی کنند.


علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها نیز در این جلسه با مروری بر تاریخچه این شورا، تمرکز این نهاد بر موضوع آموزش را جدی خواند و گفت: خوشبختانه از آزمون علمی کارکنان طی دو دوره گذشته به خوبی استقبال شد و امیدواریم روند برگزاری آن ادامه یابد.


به گفته فقیهان عضو کمیسیون آموزشی شورای هماهنگی بانک ها نیز در این دوره از آزمون علمی، بیش از دو هزار نفر از کارکنان بانک ها شرکت کردند.


در پایان این مراسم ضمن تقدیر از روسای ادارات کل آموزش بانک ها، از برگزیدگان دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها نیز تجلیل شد.


بانک ملی ایران، بانک تجارت، بانک سپه، بانک ملت، بانک رفاه کارگران، بانک کشاورزی، پست بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک توسعه صادرات، بانک صنعت و معدن، بانک توسعه تعاون و بانک صادرات در این دوره آزمون مشارکت داشته اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر