19 اسفند 1398 - 14:29

ارتباط فردا به کمپین نفس پیوست

شرکت ارتباط فردا با هدف حمایت از جامعه و کسب و کارها در برابر مسائل و مشکلات پیش آمده از شیوع ویروس کرونا به کمپین نفس پیوست.
کد خبر : ۱۱۲۳۸۲
کمپین نفس

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی ارتباط فردا، در واپسین روزهای سال ۹۸ که از طرفی شیوع یک ویروس مهلک، سلامتی بسیاری از هموطنان و همکارانمان را تهدید می‌کند و از سوی دیگر کسب وکارهای فراوانی از این موضوع آسیب دیده اند، مسئولیت و نقش هر یک از ما پر رنگ تر و حساس تر از گذشته و سرنوشت ساز خواهد بود.


کمپین نفس، بهانه‌ای است تا همه دست در دست هم دهیم و با قدرت هرچه بیشتر با برنامه‌ریزی مناسب برای عبور از این بحران تلاش کنیم  و در آستانه سال نو، حال خوب را به یکدیگر هدیه کرده و آمدن بهار را در روزهایی که بیشتر از همیشه به یکدیگر نیاز داریم جشن بگیریم.


این کمپین، پویشی است که در آن فعالان اقتصادی بخش خصوصی کشورمان با هدف حمایت از جامعه و کسب و کارها در برابر مسائل و مشکلات پیش آمده از شیوع ویروس کرونا از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند.  


ما هم در ارتباط فردا در کنار تمامی فعالان اقتصادی بخش خصوصی کشور با ارائه راهکارهایی مشخص در بخش‌های مختلف به کمپین نفس پیوسته و در این مسیر از همه ظرفیت‌های خود استفاده خواهیم کرد.


سرویس بازگشت وجه (refund) فینوتک در ماه‌های اسفند و فروردین برای همه رایگان خواهد بود


درگذر از روزهای سخت؛ آنچه می‌ماند همدلی‌ها و ازخودگذشتگی‌هاست. برای غلبه بر واقعیتی که بی‌رحمانه در حال عرض‌اندام است؛ وظیفه‌ی ماست که در کنار هم بمانیم، توانمان را به اشتراک بگذاریم و ادامه دهیم.


سهم فینوتک در این همدلی، ارائه سرویس‌هایی است که امکان انجام امور بانکی بدون مراجعه‌ی حضوری به شعب بانک را فراهم نموده و در اختیار کسب‌وکارها قرار  دهد.


در شرایطی که بسیاری از کسب‌وکارها ناچار به بازگردانی پول مشتریانشان شده‌اند مفتخریم که سرویس بازگشت وجه (refund)  فینوتک در ماه‌های اسفند و فروردین برای همه رایگان خواهد بود تا بدون نگرانی و به‌سرعت بتوانند به مشتریانشان ارائه‌ی خدمت کنند. همچنین فینوتک برای کسب‌وکارهایی که شدیدا متأثر از این دوران هستند، کارمزد خود را به مدت ۳ ماه لحاظ نخواهد کرد. ارائه اطلاعات موردنیاز از طریق اسکایپ نیز امکان‌پذیر هست.


فینووا، استارتاپ ها و فریلنسرها را از پرداخت اجاره بهای فضای کار اشتراکی در ماه‌های اسفند و فروردین معاف کرد


فینووا به عنوان دیگر بازوی نوآوری ارتباط فردا با توجه به وضعیت کنونی و در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا تمامی استارتاپ‌ها و فریلنسرها را از پرداخت اجاره‌بهای فضای کار اشتراکی در ماه‌های اسفند و فروردین معاف کرد. همچنین استارتاپ‌های وندار و باگدشت نیز در این کمپین، خدمات ویژه‌ای را به سایر کسب‌وکارها ارائه خواهند کرد.


وندار، خدمت "درگاه پرداخت اینترنتی" خود را برای کسب‌وکارهای حوزه گردشگری و کسب‌وکارهای خانگی تا پایان فروردین ۱۳۹۹ به صورت رایگان ارائه خواهد کرد.


باگدشت نیز تا پایان فروردین ۱۳۹۹ خدمات امن‌سازی سامانه‌ها را با تخفیف ۵۰درصد به کسب‌وکارهای حوزه گردشگری و سفارش آنلاین غذا ارائه خواهد داد. باگدشت پلتفرم شناسایی باگ‌های امنیتی است که موجب ایمن‌سازی نرم‌افزارهای شرکت‌ها و استارتاپ‌ها می‌شود.


سایر استارتاپ‌ها نیز خدمات ویژه‌ای را ارائه خواهند داد که در روزهای آتی متعاقبا از طریق این لینک به اطلاع عموم خواهد رسید.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر