18 ارديبهشت 1399 - 09:11
با احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ،

تمامی شعب افق کوروش روز پنجشنبه تعطیل است

۲۰۲۰ شعبه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برای ادای احترام به استاد حاج محمدکریم فضلی، بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.
کد خبر : ۱۱۴۰۰۳
افق کوروش

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ، اعلام می‌شود؛ تمامی شعب و انبارهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سراسر کشور در غم فقدان از دست دادن بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و ادای احترام به او، روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۹۹ تعطیل است.


استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ، یکی از کارآفرینان شناخته شده و پیشکسوت صنعت کشور پس از تحمل دوره‌ای بیماری ناشی از کهولت سن در واپسین ساعات شب روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.


لازم به ذکر است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از بزرگترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ است که با درایت و راهبری بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ موفق شد در کمتر از ۷ سال ۲۰۲۰ شعبه فعال را در ۳۸۰ شهر ایران راه اندازی کند و با همکاری ۱۵ هزار نیروی انسانی توانمند، جایگاه نخست بالاترین تعداد نیروی شاغل را در صنعت خرده فروشی کشور به خود اختصاص دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها