27 ارديبهشت 1399 - 10:04
جعفرزاده ایمن آبادی:

قیمت حبابی طلا مردم را فریب ندهد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: حباب نرخ طلا به زودی از بین خواهد رفت از این رو مردم نباید گول سرمایه گذاری در این بازار را بخورند.
کد خبر : ۱۱۴۲۴۷
طلا

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: اقتصاد ما در حوزه خرید و فروش طلا و سکه حبابی شده از این رو قیمت ها واقعی نیست.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طلا و سکه در کسب ارزش افزوده در اولویت اول و دوم نیستند، افزود: حباب نرخ طلا و سکه با توجه به غیرواقعی بودن قیمت به زودی از بین خواهد رفت.


وی با تاکید بر اینکه حباب قیمتی در طی سال های گذشته هر بار در یک حوزه به اوج خود رسیده است، تصریح کرد: در بازه ٢۵ ساله قیمت طلا در حدود ۶٨ درصد رشد داشته و نرخ های کنونی آن کاملا غیرواقعی است.


این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه قیمت طلا و سکه را باید به صورت مقطعی تحلیل کرد، گفت: اینکه گفته شود نرخ طلا باز هم بیشتر خواهد شد صحت نداشته و روندها در این حوزه نزولی خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه با توجه به ناپایداری قیمت ها به صلاح نیست، افزود: سرمایه گذاری در این حوزه با توجه به حبابی بودن نرخ ها دیر یا زود متضرر شدن افراد را در پی خواهد داشت.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای یادآور شد: قیمت طلا و سکه با خارج شدن از وضعیت حبابی به شرایط قبل باز خواهد گشت از این رو مردم باید با عدم اعتماد به این بازار کاذب جلوی ضرر خود را بگیرند.

برچسب ها: قیمت طلا حباب
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر