29 ارديبهشت 1399 - 21:57

رونمایی از سامانه احراز هویت مشتریان«سجام» در بانک کشاورزی

سامانه احراز هویت مشتریان« سجام» در شعب بانک کشاورزی،با هدف توسعه تعاملات این بانک با بازار  سرمایه و استفاده از ظرفیت های این بازار برای تأمین مالی حداکثری به منظور تحقق جهش تولید، رونمایی شد.
کد خبر : ۱۱۴۳۵۳
سجام بانک کشاورزی

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، آیین رونمایی از این سامانه  با حضور روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک،حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و جمعی دیگراز مدیران و بانک کشاورزی  برگزار شد.


بر اساس این گزارش،در مرحله نخست این طرح 264 شعبه منتخب بانک کشاورزی به این سامانه تجهیز شده اند و از این پس متقاضیان حضور در بازار سرمایه می توانند از طریق این شعب و بدون نیاز به حضور در دفاتر پیشخوان دولت، خدمات مورد نیاز خودرا به صورت رایگان دریافت کنند.


این گزارش می افزاید، احراز هویت رایگان در سامانه سجام،دریافت کدبورسی و صدور کد کاربری معاملات برخط،آفلاین و Call center ،تغییر کارگزار ناظر و انجام سفارش خرید و فروش سهام از مهم ترین قابلیت های این سامانه است.


شایان ذکر است بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه پیشخوان کارگزاری بانک کشاورزی (سامانه724) از ابتدای اسفندماه سال 1398 تا کنون بیش از 16هزار نفر در شعب منتخب این بانک موفق به حضور در بازار سرمایه شده اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر