19 خرداد 1399 - 13:08
ایبِنا گزارش می‌دهد؛

شرکت خدمات انفورماتیک برای هر سهم ۱۳۵۰ ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک برگزار و این شرکت اعلام کرد که ارزش این شرکت به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده و برای هر سهم در سال ۹۸ مبلغ ۱۳۵۰ ریال سود تقسیم کرد.
کد خبر : ۱۱۴۹۴۱
خدمات انفورماتیک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک (رانفور) منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ امروز (دوشنبه ۱۹ خرداد ماه) با حضور ۹۱.۸ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ترکیب ۹۰ درصد از سهامداران حقوقی و ۱.۸ درصد از سهامداران حقیقی در سالن‌ همایش‌های هتل ارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.


در این جلسه  با توافق سهامداران ۱۰۰ درصد سود خالص همراه با ۱۰ درصد سود انباشه شرکت خدمات انفورماتیک به قیمت ۱۳۵۰ ریال برای هر سهم در سال ۹۸ تقسیم شد و قیمت هر سهم این شرکت تا پایان ۹ خرداد ۹۹ به ۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.


ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، درآمد عملیاتی تلفیقی این شرکت در سال ۹۸ بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال ۹۷ افزایشی ۴۰۰ میلیارد تومانی داشته است؛ همچنین سود عملیاتی یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان بوده و ارزش شرکت خدمات انفورماتیک به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.


در پایان مجمع، رحمت الله صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به عنوان ریاست مجمع با اشاره به اقدامات مهم که باید در دستور کار شرکت خدمات انفورماتیک در سال جاری قرار گیرد، گفت: شرکت خدمات انفورماتیک با توجه به موضوع مهم اصلاح نظام کارمزد باید در خدمات تنوع ایجاد کند و از خدمات در حال ارائه منابع درآمدی را شناسایی کند. از سویی دیگر این شرکت باید برنامه راهبردی سه ساله‌ای را در سال جاری در نظر بگیرد و مشارکت با سایر شرکت‌ها در صنعت در دستور کار باشد.


وی ادامه داد:حمایت و همکاری با استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان یکی از موضوعات بسیار مهم است که باید خدمات انفورماتیک در سال ۹۹ به آن نگاهی جدی داشتته باشد و برنامه ریزی مناسبی انجام دهد؛ همچنین باید اصلاح ساختاری انجام شود تا بخش‌های کم درآمد حذف شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر