08 مرداد 1399 - 15:29

امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و اموال تملیکی

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۶۶۳۱
تفاهم نامه

به گزارش ایبِنا، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد. این تفاهم نامه با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، قسوریان جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، معاونین کمیته امداد و اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی با هدف تامین لوازم و مایحتاج مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید.


در این مراسم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن ارائه مطالبی در خصوص عملکرد این کمیته در سراسر کشور از همکاری صادقانه مجموعه اموال تملیکی در راستای پیشبرد اهداف این سازمان تقدیر و تشکر کرد.


در ادامه مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از ارگان های خدمتگزار مردمی است و قطعا کالاهایی که در اختیار این کمیته قرار می گیرد به نحو احسن میان نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه توزیع خواهد شد.


جهرمی در ادامه افزود، کالاهای تحت تملک سازمان اموال تملیکی به سه گروه کالاهای متروکه، ضبطی و قاچاق تقسیم می شود که این سازمان پس از اخذ رای قطعی و دریافت مجوزهای لازم نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می نماید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر