08 مرداد 1399 - 19:26

دیدار حسین‌زاده با مدیران شرکت سداد و اعضای تیم اپلیکیشن ایوا

مدیر عامل و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران به منظور تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه شرکت پرداخت الکترونیک سداد و اپلیکیشن ایوا در خصوص ارائه سرویس نشان اعتباری با اعضای این تیم دیدار کردند.
کد خبر : ۱۱۶۶۴۳
سداد

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مدیر عامل بانک ملی ایران در این دیدار که صبح امروز ۸ مردادماه در محل دفترمرکزی پرداخت الکترونیک سداد انجام شد، به ظرفیت های بالای موجود در این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پتانسیل و ظرفیت های بالایی برخوردار است، هرچند در وحله اول نیازمند زیرساخت ها و مقدماتی همچون افزایش تعداد کاربران، بروزرسانی سرویس ها و ارایه خدمات جدید است تا این اپلیکیشن بتواند به حیات خود ادامه دهد.


حسین زاده «نشان اعتباری» را یک پروژه ملی دانست که مورد تقدیر همه ارکان اقتصادی کشور قرار گرفته است و افزود: با ارایه این محصول بر روی اپلیکیشن ایوا، بی شک بسیاری از مشکلات حوزه اعتبارات و تسهیلات مرتفع خواهد شد.


وی، اقدامات انجام شده در این حوزه را ارزنده یاد کرد و در ادامه تاکید کرد: نباید به همین میزان از موفقیت اکتفا کرد و  نیاز است تا با داشتن اهداف بلندپروازانه و الگو گرفتن از شرکت های بزرگ دنیا، پیشروی و خلاقیت در کار را سرلوحه قرار داد.


حسین‌زاده با تاکید بر این که رقبا پیوسته در تلاش هستند، اظهار کرد: طراحی و ارائه یک محصول جدید و ایده های نو بسیار اهمیت دارد، باید محصولات ایوا همه‌گیر شود و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که نشان بانک در ایوا به تنهایی بتواند بخشی قابل توجهی از فعالیت های بانک ملی ایران را انجام دهد و مستقل شود.


عضو هیات مدیره و معاون فناوری بانک ملی ایران  نیز با اشاره به مسیر پرفرازونشیب پیش روی محصول ایوا گفت: امیدواریم با توجه به اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته ایوا بتواند تا پایان سال جاری، نقش شعبه مجازی را ایفا کند و  جزئی از اولین و بزرگترین اپلیکیشن های کشور شود چرا که این ظرفیت در بانک ملی ایران و مجموعه های بانک  از جمله شرکت پرداخت الکترونیک سداد وجود دارد.


مسعود خاتونی با اشاره به تلاش های شبانه روزی برای ارائه خدمات متمایز بر روی این اپلیکیشن، افزود: امضا دیجیتال اسناد تجاری و اوراق بهادار خدمتی بسیار ارزشمند بود که توانستیم به آن دست یابیم و قصد داریم در آینده نزدیک خدماتی مانند پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، درخواست دسته چک و از این دست را از طریق ایوا انجام دهیم.


محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت، تاکید کرد: قطعا تمام توان و بضاعت پرداخت الکترونیک سداد همراستا با اهداف و برنامه های بانک ملی خواهد بود و این را در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک با قوت پیگیری خواهیم کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر