10 شهريور 1399 - 18:23

رعایت اصول شفافیت مالی در بانک مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌طور منظم صورت‌های مالی خود را روی وب‌سایت بانک منتشر کرده و این اطلاعات در دسترس عموم مردم قرار دارد.
کد خبر : ۱۱۷۵۳۵
لوگوی جدید بانک مهر ایران

به ‌گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، صفحه مربوط به صورت‌های مالی بانک از طریق بخش «درباره بانک»، پنجره «گزارشات و شفافیت مالی» و صفحه «استانداردهای شفافیت اطلاعات» در دسترس عموم مردم است. همچنین می‌توانید با وارد کردن آدرس این صفحه در نوار آدرس مرورگر خود به نشانی


https://qmb.ir/index.aspx?tempname=Transparency&lang=۱&sub=۰#tabcontrol_۱۷&epageId=۱۱۴۲&isPopUp=false


مستقیماً وارد آن شده و در بخش «صورت‌های مالی و اظهار نظر حسابرس مستقل» صورت‌های مالی حسابرسی شده سال‌های گذشته از جمله سال ۱۳۹۸ را مطالعه کنید.



گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ابتدای هر سال صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال گذشته را روی وب‌سایت بانک منتشر کرده و پس از انجام حسابرسی نیز صورت‌های مالی حسابرسی شده را روی وب‌سایت خود منتشر می‌کند.


شفافیت مالی بانک مهر ایران و انتشار منظم اطلاعات یکی از دلایلی بود که در سال گذشته این بانک مورد توجه نهادهای بین‌المللی قرار گرفت. از جمله اینکه از سوی نشریه بنکر به‌عنوان سومین بانک برتر جهان از نظر رشد دارایی‌های منطبق بر شریعت انتخاب شد و دیگر اینکه سازمان همکاری اسلامی (OIC) جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام را به‌دلیل تلاش‌های قابل توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ترویج بانکداری اسلامی، حمایت از توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی، به مدیرعامل این بانک اعطا کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر