06 مهر 1399 - 13:58

بانک شهر سردمدار حل مشکلات مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، بانک شهر را بانکی محبوب در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی توصیف کرد و گفت: این بانک همواره سردمدار حل مشکلات مدیریت شهرها بوده است.
کد خبر : ۱۱۸۲۴۱
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه بانک شهر در کمک به توسعه و عمران شهرها همواره پیش قدم بوده است، تصریح کرد: این بانک طی ۱۰ سال گذشته تمامی ظرفیت ها و منابع خود را در پیشبرد پروژه های شهری ملی و منطقه ای به کار برده است.


دبیری افزود: بانک شهر علاوه بر اینکه به عنوان یک حامی مالی قوی برای شهرداری ها مطرح است؛ توانمندی های خود را در ارائه خدمات به روز بانکی به اثبات همگان رسانیده است. وی عنوان کرد: این بانک از ابتدای فعالیت خود حمایت از پروژه های شهری را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، در دستور کار خود قرار داده و زمینه رونق پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است.


رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: خوشبختانه در حال حاضر سطح تعاملات و همکاری ها میان بانک شهر و مدیریت شهری تبریز بسیار مطلوب است و تسهیلات مناسبی برای پرسنل و کارکنان زحمت کش شهرداری تبریز از سوی این بانک در نظرگرفته شده است.


دبیری ادامه داد: اینکه بانک شهر در پرداخت تسهیلات به پاک بانان عزیز شهر تبریز پیشقدم شده است، نشان دهنده سطح بالای توجه این بانک به تمامی کارکنان شهرداری در هر پست، مقام و رسته خدمتی است. وی در پایان گفت: مجموع اقدامات و فعالیت های بانک شهر در شبکه بانکی، توانسته سطح کیفی زندگی شهروندان در شهرها را افزایش دهد.

برچسب ها: بانک شهر سردمدار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر