12 مهر 1399 - 10:45

قدردانی صندوق نوآوری از بانک آینده

صندوق نوآوری و شکوفایی از بانک آینده به عنوان بانک برتر در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۱۸۴۳۵
بانک آینده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، شامگاه چهارشنبه نهم مهرماه، با حضور دکتر واعظی، رییس دفتر و دکتر ستاری، معاون علمی و فن‌آوری رییس‌جمهور، در گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تأمین مالی نوآوری کشور، از بانک آینده به عنوان بانک برتر قدردانی شد.


در این گردهمایی که در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، دکتر مرادی و مجاهدی اعضای هیأت‌مدیره بانک آینده و خانم دکتر فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط حضور داشتند.


معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به پاس خدمات شایسته بانک آینده در امر تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و کوشش مجدانه و ارزشمند در توسعه نظام تأمین مالی نوآورانه و دانش‌محور، با اهدای لوح سپاس، از این بانک، تقدیر نمود.


در بخشی از این لوح سپاس، که با امضای دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رییس جمهور و دکتر علی وحدت، رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است، خطاب به دکتر فطانت، مدیرعامل بانک آینده، ذکر شده است: «امید است با اتکال به ایزد متعال و جد و جهد جناب‌عالی و مجموعه مدیران و کارکنان گران‌قدر بانک آینده در فراهم‌سازی ابزارها و راه‌کارهای خلاقانه و کارآمد در حمایت از کاربردی‌کردن دانش و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، شاهد جهش در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق اهداف عالیه و اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار اقتصادی کشور عزیزمان باشیم».


به استناد گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، ارائه خدمات مالی و اعتباری بانک آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان، از طریق اعطای تسهیلات و صدور انواع ضمانت‌نامه، اشتغال جدید را برای ۱۶۲ نفر و حفظ و تثبیت اشتغال را برای ۸۲۴۰ نفر فراهم نموده است؛ که این امر، سبب صرفه‌جویی ارزی ۱۱۱ میلیون دلاری و کمک به فروش ۱۶.۵۸۹ میلیارد ریالی محصولات دانش‌بنیان صنایع کشور شده است.

برچسب ها: بانک آینده فطانت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر