خیز طلا و نقره در بازارهای جهانی

طلای اسپات با ۰.۲۶ درصد و نقره ۰.۵۳ درصد رشد، هفته را آغاز کردند.
کد خبر : ۱۱۹۸۷۸
طلا

به گزارش ایبِنا به نقل از کیتکو نیوز، در بازار آسیا، ژاپن به مناسبت روز کارگر تعطیل است، اما معاملات ای اس اکس ۰.۳۴ درصد بالاتر است و کمپوزیت شانگهای نیز با رشد بیش از یک درصد عملکرد خوبی دارد.


در اخبار آخر هفته، مشخص شد که بایدن، رییس جمهور منتخب ایالات متحده، تونی بلینکن را به عنوان وزیر امور خارجه نام برد. بلینکن با این امر بیگانه نیست، زیرا وی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ به عنوان معاون وزیر خارجه ایالات متحده خدمت کرده است.


در زمینه برکسیت، اسکای نیوز گزارش داد که اتحادیه اروپا فکر می کند ۹۵ درصد توافق برکسیت صورت گرفته، اما نگرانی همچنان باقی است. با این حال، مشکلات هنوز در سه حوزه کاملاً ثابت، شیلات، حکومت و قوانین رقابت باقی مانده است. این هفته این سه موضوع را تحت نظر دارند.


آخر هفته نیز گزارشی در مطبوعات انگلیس منتشر شد مبنی بر اینکه انگلستان می تواند واکسن COvID-۱۹  فایزر-بایوتک را در این هفته از نظر قانونی تایید کند. این می تواند به این معنی باشد که دولت ممکن است به زودی در ماه دسامبر شروع به کار کند. از آنجا که این اقتصاد و نسل ها وجمعیت آسیب پذیر به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند، این آرامش خوبی است. با ورود به کریسمس هر بازگشت به حالت عادی مورد استقبال قرار خواهد گرفت.


در هفته پیش رو پوند در برابر اکثر همتایان خود بالاتر می رود. دلار نیوزلند نیز عملکرد خوبی دارد و شاخص دلار ۰.۱۳ درصد پایین تر معامله می شود. در مجموع، پالادیوم فلز با عملکرد بالا ۰.۵۹ درصد است که به دنبال آن پلاتین (۰.۵۶ درصد) قرار دارد.

برچسب ها: طلا نقره برکسیت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر