29 آذر 1399 - 12:06

رویداد نوین کمپ ۱۸ دی ماه آغاز می‌شود

رویداد نوین کمپ یک در حوزه مدیریت ثروت از ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۲۰۵۶۰
لللل

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدرضا قبادی مدیرعامل شرکت نوین تک در نشست خبری رویداد نوین کمپ یک اظهار داشت: شرکت نوین تک فعالیت خود را از سال ۹۶ به عنوان یک شتاب دهنده استارتاپ‌ها آغاز کرده و در حوزه‌های داده، فضای ابری، تجارت الکترونیک و اینترنت اشیا فعالیت می‌کند.


وی با بیان اینکه این شرکت تاکنون ۲۵ استارتاپ را پوشش داده است، گفت: از سال ۹۹ شرکت با تغییر استراتژی به سمت شتابدهی سازمانی حرکت کرد و استارتاپ‌هایی را مورد هدف قرار داد که در زنجیره فعالیت بانک، خلق ارزش کنند.


قبادی با اشاره به برنامه‌ریزی نوین تک در حوزه مدیریت ثروت، تصریح کرد: در رویداد نوین تک ۱ که از ۱۸ دی ماه پیگیری می‌شود دو دسته استارتاپ مورد هدف قرار گرفته‌اند که دسته اول استارتاپ‌های نوپایی هستند که هنوز آمادگی جذب سرمایه را ندارند و دسته دوم استارتاپ‌های بالغی هستند که محصول آماده دارند و آماده جذب سرمایه و نیازمند سرویس‌های بانکی هستند.


مدیرعامل شرکت نوین تک خاطرنشان کرد: برای دسته اول زیرساخت‌ها را آماده می کنیم و برای دسته دوم سرمایه‌گذاری مستقیم تا ۲۰ میلیارد تومان و ارائه زیرساخت‌های بانکی و بازار سرمایه با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری ستارگان، تامین سرمایه نوین و کارآفرینی پرشیا مدنظر قرار گرفته است.


وی درباره کارگاه‌های برنامه‌ریزی شده در این رویداد نیز گفت: کارگاه‌ها از سوم تا ۱۷ بهمن در بستر آنلاین و به صورت رایگان برای عموم برگزار می‌شود و حضور در افتتاحیه نیاز به ثبت‌نام ندارد اما بعد از ثبت نام فرآیند بررسی و انتخاب برای سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود که امیدواریم تا پایان سال ۹۹ گزینه‌های سرمایه‌گذاری را به مرحله عمل برسانیم.


سحر هاشی طباطبایی، رییس هیئت مدیره نوین تک نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بانک اقتصاد نوین از سال ۹۸ حرکت به سمت بانکداری دیجیتال را به طور جدی در دستور کار قرار داده در این راستا شرکت نوین تک از طریق راهکارهای نوآورانه حل مشکلات مالی بانک اقتصاد نوین را در دستور کار قرار داده است.


وی افزود: بانک اقتصاد نوین برای پیروزی در عرصه رقابت نیاز به راهکارهای نوآورانه دارد و رویداد نوین کمپ راهی برای استفاده استارتاپ‌هایی است که راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه بانکی و مالی دارند.


هاشمی با بیان اینکه رویدادهای نوین کمپ به صورت مستمر پیگیری خواهد شد، گفت: در اولین مرحله این رویداد حوزه مدیریت سرمایه و مدیریت ثروت مدنظر قرار گرفته است و این رویداد راه ورود استارتاپ‌ها برای کار کردن با بانک اقتصاد نوین و سایر بانک‌ها است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر