14 بهمن 1399 - 16:34

دیدار صمیمانه اعضای فراکسیون شاهد مجلس با مدیر عامل بانک ملی

اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر محمد رضا حسین زاده از خدمات شایسته بانک ملی ایران تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر : ۱۲۱۷۸۹
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،این نمایندگان عصر دیروز در دیداری صمیمانه با مدیر عامل بانک که با حضور سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و همچنین مدیر امور مجلس بانک برگزار شد، بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات شبکه بانکی تاکید کردند.


دکتر محمد رضا حسین زاده در این نشست ضمن تشریح شرایط سخت تحریم شبکه بانکی گفت:حمایت از بخش تولید و رونق تولید ملی همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است که این موضوع را می توان در نامگذاری سال ها توسط معظم له با عناوین اقتصادی مشاهده کرد.بانک ملی ایران به سهم خود تلاش کرده است تا با حمایت وسیع از تولیدکنندگان،حامی آن ها در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشورمان بوده و نسبت به برآورده ساختن منویات مقام معظم رهبری ساعی و کوشا باشد.


حسین زاده افزود:بانک همواره شرایط بخش تولید را جهت رفع موانع رصد می کند و رفع آن مشکلات در سرفصل اصلی فعالیت های بانک ملی ایران قرار دارد.


وی ادامه داد:با شیوع ویروس منحوس کرونا،کشور با کمبود مواد شوینده و ضدعفونی کننده مواجه شد.بانک ملی ایران بلافاصله با تولیدکنندگان مواد شوینده نشست برگزار کرده و با حمایت از آن ها شرایطی را به وجود آورد تا با کار سه شیفته توانستند مشکل کمبود مواد شوینده و ضدعفونی کننده را بر طرف نمایند.


حسین زاده تاکید کرد:بانک ملی ایران همواره در طرح های بزرگ ملی مشارکت چشمگیری داشته است به طور مثال در طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس، کل تسهیلات پرداختی نظام بانکی به این پروژه بیش از ۱۸ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال و سهم بانک ملی ایران در آن بیش از ۱۴ درصد بوده است.


مدیر عامل بانک ملی ایران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد:کارکنان بانک همواره در تحولات انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و سایر ادوار آن مشارکت فعال داشته اند به گونه ای که ده ها شهید و جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده اند.از این رو بانک بر خود وظیفه دانسته است با توجه به شرایط معیشتی سخت خانواده های این عزیزان،حمایت های لازم را از آن ها به عمل آورد.


سمیه محمودی رئیس فراکسیون شاهد مجلس نیز در این نشست گفت:بانک ملی ایران با خدمات درخشانی که در عرصه بانکداری ارائه داده،سرآمد شبکه بانکی کشور است.


محمودی افزود:با توجه به نقش حساس شبکه بانکی و در راس آن بانک ملی ایران در تامین مالی بخش های مختلف اقتصاد،یکی از دغدغه های نمایندگان مجلس فراهم آوردن شرایط مناسب برای ارائه خدمات بهتر توسط این مجموعه است.مجلس آمادگی دارد تا هر گونه همکاری لازم را برای روان تر شدن امور در شبکه بانکی با توجه به شرایط تحریمی به عمل آورد.


دکتر غلامرضا مرحبا سخنگوی فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:بانک ملی ایران از ابتدا با پشتوانه عموم مردم شکل گرفته است و به همین دلیل تلاش کرده است تا در همه ادوار ماهیت مردمی بودن خود را حفظ کند، از همین رو عموم مردم با این بانک احساس پیوستگی داشته و آن را از خود می دانند.


مرحبا تاکید کرد:یکی از ویژگی های بارز کارکنان خدوم بانک،تعصب مثبت سازمانی آن ها است که موجب شده است برای نام و برند بانک ملی ایران همواره تلاش دلسوزانه ای داشته باشند.


وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان نقش برجسته بانک ملی ایران در ارائه خدمات ارزنده به عموم مردم، حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور است.


در این نشست همچنین زهره سادات لاجوردی،هاجر چنارانی،محمد مهدی مفتح،سید مهدی فرشادان،محمد مهدی فروردین،مهدی شریفیان و حسین امامی راد از اعضای فراکسیون شاهد حضور داشتند.


شایان ذکر است مهدی طغیانی،غلامعلی کوهساری،علی اکبر کریمی و محمود احمدی بیغش نیز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل بانک ملی ایران دیدار و گفت و گو کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر