02 اسفند 1399 - 13:34

امضا تفاهم‌نامه بانک تجارت و انجمن استصنا

تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و انجمن استصنا در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد.
کد خبر : ۱۲۲۲۶۱
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که در جزیره کیش درحال برگزاری است، تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با انجمن استصنا (انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران) به امضا رسید.


بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت و مجید محمد پور رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران رسید، بانک تجارت خدمات بانکی مورد نیاز انجمن و ۸۵۰ شرکت دانش بنیان عضو این انجمن را ارائه خواهد کرد.


مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه یکی از رسالت های این بانک حمایت از حوزه صنعت پتروشیمی است، گفت: بانک تجارت با توجه به سابقه طولانی و تجربه درخشان در زمینه همکاری با شرکت های حوزه نفت و انرژی با استفاده از تیم کارشناسان زبده مالی و ظرفیت ارزی و ریالی موجود همچنان تمایل دارد با ارائه انواع خدمات و تسهیل در اعطای تسهیلات و تعهدات سطح همکاری ها را افزایش دهد.


در این تفاهم‌نامه علاوه بر تسهیلات، به مباحث مهم تعهدات (گشایش اعتبار) و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌ها نیز پرداخته شده است. انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) که در سال ۱۳۸۲ به تصویب مجمع عمومی رسید، دارای بیش از ۵۰۰ عضو فعال در عرصه صنعت نفت است که بخش قابل ملاحظه ای از تجهیزات این حوزه را تامین می کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر