04 ارديبهشت 1400 - 10:32

انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه بانک ایران زمین

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی (حسابرسی شده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال ۱۳۹۷ بانک ایران زمین در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۳۶۱۹
بانک ایران زمین

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ (حسابرسی شده) بانک ایران زمین نشان می دهد در بخش دارایی‌ها، موجودی نقد این بانک در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ با افت ۱۶ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۶/۱۲/۲۹) به رقم  ۱,۰۸۳,۹۱۵ میلیون ریال رسیده است. 


همچنین مطالبات بانک ایران زمین از بانک‌ مرکزی با رشد ۳۴ درصدی در این مدت نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۶/۱۲/۲۹)، به رقم ۲۷,۷۱۹,۰۱۶ میلیون ریال رسیده است.


سایر دارایی‌های بانک ایران زمین نیز در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ با افزایش ۵۵ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل، رقم ۱۵۲,۰۶۷,۲۱۱ میلیون ریال تعیین شده است.


همچنین در بخش بدهی ها، بدهی بانک ایران زمین به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در این مدت با افت ۲۸ درصدی به رقم ۱۶,۳۲۰,۳۴۳ میلیون ریال و بدهی به بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری نیز در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ به رقم ۵۰,۰۳۶,۷۱۰ میلیون ریال رسیده است که نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۶/۱۲/۲۹) افزایش ۱۴۹ درصدی را نشان می دهد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر