اثر مثبت معاملات طلا و نقره بر بازار سهام اروپا

افزایش معاملات طلا و نقره اثر مثبتی بر بازار سهام اروپا گذاشت.
کد خبر : ۱۲۴۲۷۴
طلا

به گزارش ایبِنا به نقل از کیتکو، طلا (۰.۱۳ درصد) و نقره (۰.۴۳ درصد) در معاملات آسیا افزایش داشتند. در حال حاضر این فلز زرد با قیمت ۱۸۸۲.۷۰ دلار در هر اونس معامله می شود، در حالی که نقره به قیمت ۲۷.۶۴ دلار در هر اونس رسید. سایر کالاها، مس ۰.۸۶ درصد کاهش یافته و نفت خالص وست تگزاس اینترمدیت ۰.۲۹ درصد افزایش یافته است.


نیک کی ۲۲۵، ۰.۱۷ درصد، ای اس اکس ۰.۲۲ درصد و کامپوزیت شانگهای ۰.۲۷ درصد یک شبه بالاتر بسته شده و باعث شدند که راه بازارهای آتی اروپا به بورس های بزرگ باز شود. در بازار ارز، دلار امریکا در برابر ین ژاپن بزرگترین متحرک بود و این جفت ارز ۰.۱۷ درصد سقوط کرد. شاخص دلار ۰.۰۸ درصد پایین تر بود و بقیه ارزهای اصلی به صورت محدود معامله شدند.


با مرور اخبار، در ژاپن، بیمارستان ها در اوزاکا در حال پرشدن تخت ها هستند، پزشکان هشدار فروپاشی سیستم را می دهند. چین بار دیگر تکرار کرده است که تخلفات قیمت کالاها را تحمل نخواهد کرد. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی جمهوری خلق چین (NDRC) گفت که آنها با شرکت های اصلی در صنایع سنگ آهن، فولاد، مس و آلومینیوم ترتیب دیداردادند.


یک مقام ایرانی خاطرنشان کرد تمدید توافق نظارت هسته ای امکان پذیر است. بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده گفت که هنوز نشانه ای نیست که ایران مایل باشد هر توافقی را امضا کند.


رییس بانک ملی سوئیس اظهار داشت که فرانک سوئیس همچنان بسیار ارزشمند است. امروز گردهمایی مجازی کوین دسک با سخنرانانی از جمله ری دالیو و کتی وود برگزار می شود. شاید بتوان به نظرات بیشتری در مورد سقوط اخیر در بیت کوین در برابر دلار دست یافت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر