03 خرداد 1400 - 14:38
در گفتگو با ایبِنا بررسی شد؛

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت انواع سکه به دلیل رشد نرخ ارز با افزایش نسبی همراه بود.
کد خبر : ۱۲۴۲۷۷
کشتی آرای

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به نوسان محدود اونس جهانی طلا در سطح ۱۱۸۰ دلار افزود: امروز بهای طلا و سکه در بازار داخلی به دلیل رشد نرخ ارز با افزایش مواجه شد. 


به گونه ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز به رقم ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه، ۲۰۰ هزار تومان گران تر شده است.


همچنین هر نیم سکه بهار آزادی در معاملات امروز ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۱۰۰هزار تومان گران تر شده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در سومین روز هفته، با افزایش ۵۰ هزار تومانی به رقم ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.


وی افزود: بهای هر سکه یک گرمی در بازار امروز به رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، ۵۰ هزار تومان گران تر شده است.


به گفته کشتی آرای هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز با رشد ۶۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز یکشنبه، گرمی ۱۵ هزار تومان افزایش داشته است.


نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۵۰ هزار تومان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر