29 خرداد 1400 - 14:42
ایبِنا بررسی کرد؛

جمع دارایی‌های حسابرسی نشده بانک ملت اعلام شد

اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک ملت در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۴۸۲۴
بانک ملت

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک ملت نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع - تلفیقی این بانک، سود خالص حسابرسی نشده در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۲۶۲.۸۶ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۱۶۳,۷۵۳,۵۱۶ میلیون ریال رسیده است.



همچنین در بخش دارایی های بانک ملت، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) ۲۰۸,۵۹۲,۶۱۴ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۲۹۵ درصد رشد داشته است.


در بخش دیگری از دارایی های بانک ملت، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) به رقم ۳۰۰,۶۹۹,۹۴۴ میلیون ریال رسیده است. در مجموع، جمع دارایی‌های بانک ملت در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۷,۷۱۶,۳۳۲,۴۴۴ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۲۳ درصد بیشتر شده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر