30 خرداد 1400 - 09:13
ایبِنا گزارش می‌دهد؛

رقم موجودی نقد بانک اقتصاد نوین اعلام شد

اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک اقتصاد نوین در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۴۸۴۴
بانک اقتصاد نوین

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک اقتصاد نوین نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع - تلفیقی این بانک، سود خالص حسابرسی نشده در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۲,۳۸۸.۲۴ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۲۶,۱۰۴,۷۱۶ میلیون ریال رسیده است.



همچنین در بخش دارایی های بانک اقتصاد نوین، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) ۳۰,۵۴۸,۱۰۹ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۸۶ درصد رشد داشته است.


در بخش دیگری از دارایی های بانک اقتصاد نوین، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) به رقم ۷۲,۰۶۹,۳۰۷ میلیون ریال رسیده است. در مجموع، جمع دارایی‌های بانک اقتصادنوین در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۱,۴۸۲,۶۸۳,۹۷۶ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۲۱۵ درصد بیشتر شده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر