ایبِنا گزارش می‌دهد؛

رقم سپرده قانونی بانک پاسارگاد اعلام شد

اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک پاسارگاد در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۴۸۹۵
شعبه بانک پاسارگاد در چابهار افتتاح شد

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک پاسارگاد نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع - تلفیقی این بانک،  سود خالص حسابرسی نشده در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۴۳۴.۷۶ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۱۴۵,۸۴۰,۰۸۸ میلیون ریال رسیده است.



در بخش دارایی های بانک پاسارگاد، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده)  ۲۹۰,۴۱۹,۰۷۸ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۶۴ درصد رشد داشته است.


همچنین رقم سپرده قانونی این بانک در بخش دارایی ها، با رشد ۱۱۰.۱۳ درصدی نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ به رقم ۱۷۴,۵۴۷,۷۴۸ میلیون ریال در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ رسیده است.


در بخش دیگری از دارایی های بانک پاسارگاد، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) به رقم ۳۰۰,۵۸۴,۱۳۴ میلیون ریال رسیده است. در مجموع، جمع دارایی‌های بانک پاسارگاد در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲,۷۴۴,۶۶۹,۷۸۱ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۲۰ درصد بیشتر شده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر