06 تير 1400 - 07:58

برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس

دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس با حضور حسن مونسان معاون شعب و عضو هیات عامل و رضا مظفری رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران با هدف انتقال مفاهیم آموزشی و تقویت بانکداری دیجیتال برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۵۰۰۷
برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اداره کل آموزش آغاز بکار کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران مونسان در جریان برگزاری این دوره با بیان اینکه با آغاز به کار رسمی شعب ملی پلاس در تهران، نظام بانکی کشور با محوریت بانک ملی ایران وارد دور جدیدی از فعالیت خود شده است، اظهار داشت: مشتریان بانکی در تهران و سراسر کشور از این پس در شعب ملی پلاس تحولی ساختاری و خیره کننده را از ارائه مشاوره‌های بانکی، مالی و پولی توسط کارکنان این شعب مشاهده خواهند کرد.


وی با اشاره به اینکه بانک ملی ایران پیشگام در بانکداری هوشمند و دیجیتالی در بین بانک های کشور است، گفت: هم اکنون در ملی پلاس شاهد نمایش آخرین دستاوردها و پیشرفته ترین تجهیزات و سامانه های بانک ملی ایران هستیم و خدماتی که در شعب ملی پلاس ارائه می شود مصداق بارز بانکداری در کشورهای توسعه یافته است.


معاون شعب بانک ملی ایران با بیان این که برنامه ریزی شده تا در هر استان حداقل یک شعبه ملی پلاس راه اندازی شود، افزود: شعب ملی پلاس مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانه‌های غیرحضوری ارائه خواهد شد.


مونسان در آغاز برگزاری این دوره خطاب به کارکنان شعب ملی پلاس خاطرنشان کرد: انتظار داریم در کنار برگزاری این دوره با مطالعات مستمر دانش بانکداری خود را افزایش دهید تا با ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان، این شعب هر روز به اهداف پیش بینی شده خود نزدیک تر شوند.


گفتنی است، این دوره در سه رده مدیریتی، رفتاری و تخصصی در سرفصل های تجهیز و تخصیص منابع، بانکداری دیجیتال و اصول مذاکره برگزار می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها