04 مرداد 1400 - 14:08
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر خبر داد؛

افزایش قیمت سکه در آغاز هفته/ حباب سکه چقدر شد؟

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بهای انواع سکه در بازار امروز نسبت به پایان هفته قبل، به دلیل سیگنال داخلی و خارجی افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۲۵۷۲۹
کشتی آرای

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به رشد حدود ۸ دلاری هر اونس طلا و رسیدن به رقم ۱۸۱۱ دلار به ازای هر اونس در بازار جهانی، اظهار داشت: امروز در اولین روز کاری بازار پس از شش روز تعطیلی، شاهد رشد نسبی قیمت ها در بازار طلا و سکه هستیم. روندی که به دلیل افزایش بهای ارز به ویژه دلار در بازار تهران به نرخ ۲۴۹۵۰ تومان و همچنین گرانی قیمت جهانی طلا رقم خورده است.


کشتی آرای در ادامه به آخرین نرخ های بازار امروز (دوشنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۰) اشاره داشت و افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز امروز با افزایش ۳۶۵ هزار تومانی نسبت به هفته قبل، به نرخ ۱۰ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.


هر نیم سکه نیز امروز به رقم ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه به رقم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز بدون تغییر، دو میلیون و ۲۵۰ تومان قیمت گذاری شده است. هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز با افزایش به رقم  ۴ میلیون و ۶۴۷ هزار تومان رسیده است و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.


نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۳۲۰ هزار تومان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر